Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52525
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Талабірчук, Оксана Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-30T11:43:48Z | - |
dc.date.available | 2023-06-30T11:43:48Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | ЗАКАРПАТСЬКІ ФІЛОЛОГІЧНІ СТУДІЇ. Наукове видання. | uk |
dc.identifier.issn | 2663-4899 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52525 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається одне з важливих питань методики навчання угорської мови як іноземної ̶ розвиток умінь іншомовної мовленнєвої діяльності. Питання методики навчання угорської мови як іноземної розглядаються науковцями з кінця 60-х рр. ХХ століття. З того часу накопичено чималий досвід і на даному етапі продовжується формування методологічних засад навчання угорської мови як іноземної, що зумовлено й суспільними процесами та розвитком міжнародних звʼязків. Оскільки основним засобом спілкування є говоріння, тому й формування та розвиток умінь говоріння на заняттях з угорської мови як іноземної виступає ключовим завданням кожного викладача. У статті здійснено огляд праць Б. Ґіоі, Є. Бардоша, К. Пелц, К. Вебер, Г. Ковач та ін. та запропоновано практичні вправи із формування та розвитку вміння говоріння на заняттях з угорської мови як іноземної у межах навчальної аудиторії, які успішно використовуються автором публікації. Зокрема, задля збільшення комунікаційної продуктивності надано рекомендації щодо використання на заняттях з угорської мови як іноземної методу питання-відповіді, який доповнений картками із запитаннями та відповідями, що містять мовні кліше, сталі вирази та фрази для завʼязування розмови, вираження заохочення, здивування, радості, згоди чи відмови та прощання. Проаналізовано, що серед вправ на формування та розвиток умінь говоріння на сучасному етапі розвитку методики навчання угорської мови як іноземної велика увага приділяється рольовим іграм. Запропоновано теми для діалогів, які максимально наближені до повсякденних побутових ситуацій та подано приклади ситуаційних рольових вправ, які можна використовувати на основі таких діалогів. Подано опис рольових вправ із власної практики (авторські розробки), які можна використовувати на заняттях угорської мови як іноземної зі студентами та дорослими загалом. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» 2022 | uk |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 25;Том 2 | - |
dc.subject | угорська мова як іноземна | uk |
dc.subject | уміння говоріння | - |
dc.subject | рольові ігри | - |
dc.subject | метод | - |
dc.subject | ситуаційні вправи | - |
dc.subject | методика викладання мови як іноземної | - |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК УМІНЬ ГОВОРІННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З УГОРСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ | uk |
dc.title.alternative | FORMATION AND DEVELOPMENT OF SPEAKING SKILLS AT THE LESSONS OF HUNGARIAN AS A FOREIGN LANGUAGE | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри угорської філології |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.