Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52624
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтойка, Олеся Ярославівна-
dc.date.accessioned2023-07-05T20:50:22Z-
dc.date.available2023-07-05T20:50:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтойка О. Я. Формування цифрової грамотності вчителя в системі післядипломної освіти України. Неперервна професійна освіта: теорія і практика 2023. Вип. 2(75). С. 61–76.uk
dc.identifier.issn2412-0774-
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.28925/1609-8595.2023.2.-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52624-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування цифрової грамотності вчителя у системі післядипломної освіти України. Зазначено, що цифрова грамотність є важливою для учителів, оскільки вона може сприяти підвищенню ефективності освітнього процесу, навчанню учнів ефективно використовувати цифрові інструменти в освітніх цілях та в різних сферах життя. Цифрова грамотність у процесі навчання означає знання та вміння використовувати широкий спектр таких цифрових інструментів, як смартфони, планшети, комп’ютери тощо для різноманітних навчальних цілей. Ідея безперервного навчання є одним із важливих напрямів освітнього процесу в Україні, реалізація якого спрямована на розвиток цифровізації суспільства, що вимагає від учителя високого рівня цифрової грамотності. Учитель повинен бути готовим до реалізації професійної діяльності засобами цифрових технологій, використання можливостей цих технологій для підвищення якості освітнього процесу та підготовки учнів до успішного життя в сучасному суспільстві. Цифрова грамотність є ключовою в процесі професійного розвитку вчителя, яка проявляється при вирішенні різних завдань із залученням засобів цифрових технологій. У системі післядипломної освіти України можуть бути запроваджені різні шляхи формування цифрової грамотності, а саме: програми та курси, спрямовані на формування цифрової грамотності вчителів. У статті наведено основні напрями таких програм та їх зміст.uk
dc.description.abstractThe article discusses the problem of forming digital literacy for teachers in the system of postgraduate education in Ukraine. It is noted that digital literacy is important for teachers as it can contribute to enhancing the effectiveness of the educational process, teaching students to effectively use digital tools for educational purposes and in various areas of life. Digital literacy in the process of education implies knowledge and skills in using a wide range of digital tools, such as smartphones, tablets, computers, etc., for various educational goals. The idea of lifelong learning is one of the important directions of the educational process in Ukraine, the implementation of which is aimed at the development of society's digitalization, which requiresteachers to have a high level of digital literacy. A teacher should be prepared to implement professional activities using digital technologies, utilizing the possibilities of these technologies to improve the quality of the educational process and prepare students for successful life in modern society. Digital literacy is crucial in the process of teachers' professional development, which is manifested in solving various tasks involving the use of digital technologies. Various ways of forming digital literacy can be introduced in the system of postgraduate education in Ukraine, namely: programs and courses aimed at forming digital literacy for teachers. The article presents the main directions of such programs and their content.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesНеперервна професійна освіта: теорія і практика;-
dc.subjectпіслядипломна освітаuk
dc.subjectцифрова грамотністьuk
dc.subjectцифрова грамотність вчителяuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectцифрова компетентністьuk
dc.subjectdigital competenceuk
dc.subjectdigital literacyuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectpostgraduate educationuk
dc.subjectteacher's digital literacyuk
dc.titleФормування цифрової грамотності вчителя в системі післядипломної освіти Україниuk
dc.title.alternativeFormation of digital literacy for teachers in the system of postgraduate education in Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2833639.pdf696.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.