Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіш, Надія Василівна-
dc.contributor.authorКанюк, Олександра Любомирівна-
dc.date.accessioned2023-07-06T14:59:54Z-
dc.date.available2023-07-06T14:59:54Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifier.citationКіш Н. О., Канюк О. Л. Викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах в умовах дистанційного та змішаного навчання / Н. О. Кіш, О. Л. Канюк // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 63. Том 1. – С. 324-328.uk
dc.identifier.issn2308-4855-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52639-
dc.description.abstractПроаналізовано методичні аспекти викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах стаття. Можливості використання сучасних онлайн-ресурсів і технологій для організації дистанційного навчання, включаючи змішане навчання. Зазначено, що запровадження інноваційного навчання методики в українських ВНЗ є одним із найактуальніших питань. Крім того, у статті розглянуто теоретичні та практичні підходи до вирішення проблем, що виникають під час навчання іноземні мови в дистанційному форматі. Визначено відмінності дистанційних і аудиторних занять У своєму дослідженні автори також представили результати онлайн-опитування студентів щодо їх ставлення до вивчення іноземних мов на дистанційних курсах, а також до цікавих для них видів роботи, які є здійснюється під час цієї форми навчання. Деякі питання були спрямовані на отримання особистої думки респондентів щодо видів роботи чи організаційних питань, які їм особливо сподобалися або не сподобалися під час дистанційного навчання процес. Загалом зроблено висновок щодо основних аспектів роботи на онлайн-заняттях з іноземної мови в закладів вищої освіти з дистанційним та змішаним навчанням, а також висловлено думку щодо в перспективи подальших досліджень у цьому напрямку. Автори зазначають, що вчителі можуть успішно вирішувати методичні, організаційні та психологічні проблеми, пов'язані з навчанням у новому форматі. Проте є фактори, які перешкоджають повному використанню онлайн-можливостей, наприклад, недостатнє технічне оснащення навчальних закладів закладів та підвищене навантаження на вчителів. Також було відзначено, що студентів цікавить не лише дистанційне навчання, а й можливість відвідувати аудиторні заняття. Виглядає змішане навчання, яке поєднує сучасні технології та традиційні підходи до навчання перспективний.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesВип. 63. Том 1.;-
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectресурсuk
dc.subjectіноземні мовиuk
dc.titleВикладання іноземних мов у вищих навчальних закладах в умовах дистанційного та змішаного навчанняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.