Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлександра Любомирівна Канюк, Надія Василівна Кіш-
dc.date.accessioned2023-07-06T21:42:40Z-
dc.date.available2023-07-06T21:42:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКіш Н.В. «Етюд» як один із інноваційних інтерактивних методів навчання іноземної мови за професійним спрямуванням / О.Л.Канюк, Н.В.Кіш // Матеріали ІV-ї Міжнародної науково-практичної конференції Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті. Діалог культур як чинник інтеграції / [редактори-упорядники: І. Зимомря, В. Ільницький, Д. Романюк, А. Сохал]. – Варшава – Ужгород – Херсон: Посвіт, 2019. – 290 с. Współczesne trendy rozwoju edukacji i nauki w kontekście interdyscyplinarnym. Dialog kultur jako czynnik integracji / [red.: I. Zymomrya, W. Ilnytskyj, D. Romaniuk, A. Sochal]. – Warszawa – Użhorod – Chersoń: Posvit, 2019. – 290 s. «Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті. Діалог культур як чинник інтеграції» / [редактори- упорядники: І. Зимомря, В. Ільницький, Д. Романюк, А. Сохал]. – Варшава – Ужгород – Херсон: Посвіт, 2019. – С.81-82.uk
dc.identifier.isbnISBN 978-617-7235-50-6-
dc.identifier.otherУДК 371.1:001(08) ББК 74.04я43-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52652-
dc.descriptionВидання містить матеріали, що лягли в основу доповідей IV-ї Міжнародної науковопрактичної конференції «Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті». Молоді та досвідчені науковці висвітлюють актуальні питання в галузях мистецтвознавства, історичних, суспільних та природничих наук, педагогіки, філології, краєзнавства, туризмознавства, фізичного виховання та реабілітації. Матеріали стануть корисними для широкої наукової громадськості, викладачів, аспірантів, студентів.uk
dc.description.abstractУ сучасних умовах інколи не зовсім вдається успішно організувати на заняттях з іноземної мови мовленнєву взаємодію, використовуючи традиційні методи та форми роботи. Основні методичні інновації пов’язані з застосуванням інтерактивних методів та прийомів навчання іноземної мови за професійним спрямуванням. Робота над етюдами тісно зв’язана з діловою грою, тобто розігруванням ситуацій в сфері діяльності конкретних спеціалістів. Студент, засвоюючи мету, зміст, завдання, правила гри, швидше і продуктивніше вдосконалює уміння і навички усного мовлення, слухання і письма. Мета професійної підготовки досягається завдяки імітаційному моделюванні певних аспектів майбутньої професійної діяльності. Загальна мета підготовки до іншомовного ділового спілкування реалізовується через різні зразки діалогічного і монологічного мовлення. Учасники гри в кожній конкретній ситуації повинні радитися один з одним, погоджуватися, заперечувати, доводити правильність своїх міркувань, вислухати співбесідника, намагатися зрозуміти його. У зв’язку з цим важливо підкреслити, що студенти, перебуваючи в умовах, максимально наближених до реальних, мають можливість об’єктивно оцінити свої знання і, як правило, переконатися в необхідності вдосконалювати їх.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВаршава – Ужгород – Херсон: Посвітuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectІННОВАЦІЙНі ІНТЕРАКТИВНі МЕТОДИ НАВЧАННЯuk
dc.subjectІНОЗЕМНА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМuk
dc.title«ЕТЮД» ЯК ОДИН ІЗ ІННОВАЦІЙНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.