Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52665
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКіш, Надія Василівна-
dc.contributor.authorКанюк, Олександра Любомирівна-
dc.date.accessioned2023-07-07T12:39:27Z-
dc.date.available2023-07-07T12:39:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКіш Н.В. Педагогічні умови формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів / Н.В. Кіш, О.Л. Канюк // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журнал. – К. : Міленіум, 2018. – № 4. – С.146- 151.uk
dc.identifier.issnISSN 2226–3209 (Print)-
dc.identifier.issnІSSN 2409–0506 (Online)-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52665-
dc.description.abstractМета дослідження − довести та емпірично з’ясувати педагогічні умови формування культури іншомовно го професійного спілкування майбутніх фахівців інженерної галузі. Методологія дослідження полягає в застосуванні таких методів: теоретичного; емпіричного; педагогічного експерименту та статистичного. Наукова новизна дослідження свідчить про те, що вперше розроблено та показано модель формування КІПС майбутніх інженерів; згідно теорії доведено та емпірично з’ясовано педагогічні умови формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців інженерної галузі; вияснено критерії та показники визначення рівнів сформованості КІПС майбутніх студентів інженерних спеціальностей. Висновки. У процесі дослідження встановлено, що успішна реалізація розробленої нами моделі формування культури іншомовного професійного спілкування (КІПС) майбутніх інженерів прогнозує виконання таких педагогічних умов: здійснення організаційно-управлінського су проводу під час формування культури іншомовного професійного спілкування (КІПС); інтеграція комунікативно контекстного та компетентнісного підходів у навчанні; професійно-етична і соціокультурна спрямованість навчання. Дослідно-експериментальна робота виявилася ефективною, процес формування культури іншомовного професійного спілкування (КІПС) студентів на основі моделі формування культури іншомовного професійного спілкування (КІПС) дав позитивні результати (спостерігається позитивна динаміка підвищення рівня успішності студентів експериментальних груп)uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherК. : Міленіумuk
dc.relation.ispartofseries№ 4;-
dc.subjectКУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectМАЙБУТНІ ІНЖЕНЕРИuk
dc.subjectІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectмодель формування культури іншомовного професійного спілкуванняuk
dc.titleПедагогічні умови формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ІНШОМОВНОГО.pdf402.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.