Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52821
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Надія Василівна Кіш | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-17T10:12:21Z | - |
dc.date.available | 2023-07-17T10:12:21Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи: збірник матеріалів ІІІ-й Міжнародній науково-практичній конференції / [редактори-упорядники А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Баку – Ужгород – Дрогобич : Посвіт, 2017. – 424 с. Н.В. Вплив принципів навчання на формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів/ Н.В.Кіш // Матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи»: збірник матеріалів ІІІ-й Міжнародній науково-практичній конференції/ [редактори- упорядники А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Баку –Ужгород – Дрогобич : Посвіт, 2017. – С.187 – 189 | uk |
dc.identifier.isbn | ISBN 001.89(477+479.24)(08):005.745 | - |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-617-7401-47-5 | - |
dc.identifier.other | UDC 001.89(477+479.24)(08):005.745 F 94 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52821 | - |
dc.description.abstract | Розробка будь-якої методики неможлива без попереднього визначення принципів навчання, оскільки саме вони становлять її підґрунтя [1, 173]. Принципи навчання – це основні положення, які визначають характер процесу навчання та дають відповіді на питання, як і який зміст навчання відбирати, які матеріали та прийоми використовувати. Окрему групу у процесі формування КІПС (надалі – КІПС) займають принципи, які лежать в основі формування КІПС. Йдеться про систему принципів, до яких належать: принцип персоналізації; принцип особистісно-розвиваючої спрямованості навчання; принцип активності; принцип модульності навчання; принцип діалогізації навчання; принцип професіоналізації спілкування; принцип інтегративності знань (мовних, соціокультурних, професійно значимих); проблемності навчання; діяльнісного характеру навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Баку –Ужгород – Дрогобич : Посвіт | uk |
dc.subject | Принципи навчання | uk |
dc.subject | формування КІПС | uk |
dc.subject | ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ | uk |
dc.subject | ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ | uk |
dc.subject | майбутні фахівці | uk |
dc.subject | культура спілкування | uk |
dc.title | Вплив принципів навчання на формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів | uk |
dc.title.alternative | Fundamental And Applied Researches: Contemporary Scientifi cal and practical Solutions and Approaches: A Collection of Materials of the III International Scientifi cPractical Conference / [Editors-compilers: A. Dushniy, M. Makhmudov, V. Ilnytskyi, I. Zymomria]. – Baku – Uzhhorod – Drohobych: Posvit, 2017. – 424 s. | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вплив принципів навчання на формування культури іншомовного 2017.pdf | 3.97 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.