Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНадія Василівна Кіш-
dc.date.accessioned2023-07-17T10:12:21Z-
dc.date.available2023-07-17T10:12:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи: збірник матеріалів ІІІ-й Міжнародній науково-практичній конференції / [редактори-упорядники А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Баку – Ужгород – Дрогобич : Посвіт, 2017. – 424 с. Н.В. Вплив принципів навчання на формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів/ Н.В.Кіш // Матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи»: збірник матеріалів ІІІ-й Міжнародній науково-практичній конференції/ [редактори- упорядники А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Баку –Ужгород – Дрогобич : Посвіт, 2017. – С.187 – 189uk
dc.identifier.isbnISBN 001.89(477+479.24)(08):005.745-
dc.identifier.isbnISBN 978-617-7401-47-5-
dc.identifier.otherUDC 001.89(477+479.24)(08):005.745 F 94-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52821-
dc.description.abstractРозробка будь-якої методики неможлива без попереднього визначення принципів навчання, оскільки саме вони становлять її підґрунтя [1, 173]. Принципи навчання – це основні положення, які визначають характер процесу навчання та дають відповіді на питання, як і який зміст навчання відбирати, які матеріали та прийоми використовувати. Окрему групу у процесі формування КІПС (надалі – КІПС) займають принципи, які лежать в основі формування КІПС. Йдеться про систему принципів, до яких належать: принцип персоналізації; принцип особистісно-розвиваючої спрямованості навчання; принцип активності; принцип модульності навчання; принцип діалогізації навчання; принцип професіоналізації спілкування; принцип інтегративності знань (мовних, соціокультурних, професійно значимих); проблемності навчання; діяльнісного характеру навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherБаку –Ужгород – Дрогобич : Посвітuk
dc.subjectПринципи навчанняuk
dc.subjectформування КІПСuk
dc.subjectІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.subjectкультура спілкуванняuk
dc.titleВплив принципів навчання на формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерівuk
dc.title.alternativeFundamental And Applied Researches: Contemporary Scientifi cal and practical Solutions and Approaches: A Collection of Materials of the III International Scientifi cPractical Conference / [Editors-compilers: A. Dushniy, M. Makhmudov, V. Ilnytskyi, I. Zymomria]. – Baku – Uzhhorod – Drohobych: Posvit, 2017. – 424 s.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.