Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52829
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадія Василівна Кіш, Олександра Любомирівна Канюк-
dc.date.accessioned2023-07-17T12:13:04Z-
dc.date.available2023-07-17T12:13:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКіш Н.В. Вплив соціокультурного підходу на формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців інженерного профілю /Н.В.Кіш, О.Л.Канюк // Матеріали 74-ої підсумкової наукової конференції професорсько- викладацького складу факультету іноземної філології ДВНЗ «УжНУ». Кафедра іноземних мов (м.Ужгород, 24 лютого 2020 р.). − Ужгород, УжНУ, 2020. − С.22-24uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52829-
dc.description.abstractСутність соціокультурного підходу до формування культури іншомовного професійного спілкування полягає у розкритті соціокультурних особливостей країни, мова якої вивчається, культурних цінностей та морально-етичних норм свого та іншого народів, а також у визначенні умов формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенцій студентів у процесі засвоєння змісту КІПС. Розкриття сутності соціокультурного підходу дало можливість для визначення особливостей його реалізації у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів, що передбачають: включення у зміст навчання майбутніх інженерів відомостей з історії техніки, промисловості, виробництва як у контексті суспільного розвитку країни, так і в персоналіях (постаті видатних науковців, винахідників, промисловців, якими пишаються); опрацювання інформації професійно-орієнтованого змісту: де і як навчаються інженерного фаху іншомовні колеги (освітні заклади), у чому полягає специфіка того чи іншого виду діяльності, професійні посадові обов’язки, можливості кар’єрного зростання, дозвілля та звичаї, пов’язані з професійною діяльністю, професійні свята тощо; роботу над текстами, що дають уявлення про специфіку ділового професійно-орієнтованого спілкування, етику переговорних процесів, роботу над спільними проектами в галузі інженерно-технічного конструювання тощо.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгород, УжНУuk
dc.subjectКУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectМАЙБУТНІ ІНЖЕНЕРИuk
dc.subjectІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectсоціокультурний підхідuk
dc.titleВПЛИВ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПІДХОДУ НА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНОГО ПРОФІЛЮuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.