Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52873
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Канюк, Олеся Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-19T12:11:31Z | - |
dc.date.available | 2023-07-19T12:11:31Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Канюк О. С. Особливості викладання англійської мови для студентів немовних спеціальностей. / О. С. Канюк // Український педагогічний журнал. – Київ, 2020. – № 2.– С. 117-123 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52873 | - |
dc.description.abstract | Мета статті полягає в дослідженні та розгляді проблем і особливостей викладання англійської мови для студентів немовних спеціальностей. Аналізуючи, систематизуючи й узагальнюючи останні наукові праці та публікації вчених, через структуру організації навчального процесу була розглянута специфіка викладання англійської мови професійного спрямування. Результати дослідження продемонстрували наявність зв’язку між аналізом потреб – виявленням та встановленням конкретних цілей навчання – майбутніх фахівців з організацією та проєктуванням навчального процесу. Розгляду підлягають такі сучасні прийоми та підходи до навчання, як комунікативно-інтерактивний, особистісно-орієнтований підходи, популярними складниками яких є метод проєктів та принцип ситуативності. Наприкінці статті були сформовані та обґрунтовані висновки й перспективи подальших досліджень. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Український педагогічній журнал | uk |
dc.subject | викладання; англійська мова професійного спрямування; навчальний процес; навчальний підхід. | uk |
dc.title | Особливості викладання англійської мови для студентів немовних спеціальностей | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ukrpj_2020_2_15.pdf | 649.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.