Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКанюк, Олеся Степанівна-
dc.date.accessioned2023-07-19T12:17:24Z-
dc.date.available2023-07-19T12:17:24Z-
dc.date.issued2021-03-
dc.identifier.citationКогнітивний напрям у методиці викладання іноземної мови / О. С. Канюк // Молодий вчений. – 2021. – № 3(1). – С. 78-81.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52874-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній з найбільш актуальних проблем методики викладання іноземної мови: шляхам і способам реалізації досягнень в області когнітології, когнітивній психології та когнітивній лінгвістики в лінгводидактиці та методиці. Ретельний аналіз різних точок зору на складові комунікативно-когнітивного підходу в навчанні іноземної мови дозволяє більш чітко визначити його комунікативний і когнітивний аспекти. Визначено можливості застосування концепту в навчальному процесі, що дає змогу розглядати його як вихідну одиницю навчання, відбору та організації мовного (лексичного) матеріалу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМолодий вченийuk
dc.subjectвикладання; англійська мова професійного спрямування; навчальний процес; навчальний підхід.uk
dc.titleКогнітивний напрям у методиці викладання іноземної мовиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
molv_2021_3(1)__20.pdf.crdownload.pdf205.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.