Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПітюлич, Михайло Іванович-
dc.contributor.authorКушнір, Юрій Борисович-
dc.date.accessioned2023-08-07T07:42:09Z-
dc.date.available2023-08-07T07:42:09Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПітюлич, М. І. Економічний світогляд та фінансова грамотність старшокласників / М. І. Пітюлич, Ю. Б. Кушнір // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / гол. ред. Мікловда В.П. – Ужгород : Говерла, 2009. – Вип. 27. – С. 6–11. – Бібліогр.: с. 11 (10 назв).uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53147-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1odjwz7ipvCrKi6rmZylrUlvCNwOuVP0M/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractРівень фінансової грамотності визначає рівень добробуту людиии нині і у майбутньому; в той же час, якщо економічна теорія вивчається учнями та студентами, питання управління персональними фінансами не є об'єктом вивчення ні у школах, ні у вузах. Вітчизняні науковці ці питання не досліджують, особливо економічно-фінансовий світогляд та фінансову культуру молоді. У статті наведені результати дослідження щодо економічно-фінансового світогляду та фінансової культури учнів 10 класу, запропоновано модель їх фінансової поведінки. Дослідження вказало на низький рівень їх фінансової грамотності, інтерес та необхідність її підвищення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectекономічно-фінансовий світоглядuk
dc.subjectперсональні фінансиuk
dc.subjectфінансова грамотністьuk
dc.subjectзаощадженняuk
dc.subjectдепозитиuk
dc.subjectфінансовий станuk
dc.subjectвитратиuk
dc.titleЕкономічний світогляд та фінансова грамотність старшокласниківuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Економіка. Випуск 27 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ек. Вип. 27. 2009. Тит..pdf273.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.