Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВереш, Марія Тіборівна-
dc.contributor.authorПтуха, Владислав-
dc.contributor.authorЗінченко, Оксана-
dc.date.accessioned2023-09-03T14:27:15Z-
dc.date.available2023-09-03T14:27:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАктуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 63. Том 1. – 344 с.uk
dc.identifier.issn2308-4855-
dc.identifier.issn2308-4863-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53641-
dc.descriptionЗбірник індексується в міжнародній базі даних Index Copernicus International http://www.aphn-journal.in.ua/archive/63_2023/part_1/63-1_2023.pdfuk
dc.description.abstractУ статті комплексно досліджено поняття «компетентність» (Закон України «Про освіту» (2017 р.), Закон України «Про вищу освіту» (2014 р.)) та «інтерактивні технології» (педагогічна і філологічна література). Детально розглянуто структуру компетентностей, які повинні бути сформовані у студентів філологічно го напряму закладів вищої освіти України. Враховано фактори впливу викладачів на здобувачів освіти під час становлення у останніх навичок мовленнєвої комунікації та особливості підготовки за ступенями «Бакалавр» і «Магістр» (Стандарт вищої освіти України (бакалаврський рівень) (2017 р.), Стандарт вищої освіти України (магістерський рівень) (2017 р.)). Основна увага зосереджена на можливих методах нетрадиційного навчання (ігри, дискусії, проєкти, кооперації, тренінги, змагання тощо) в реаліях сьогодення. Порівняно результативність традиційних та інтерактивних видів роботи у закладах вищої освіти України. Здійснено ґрунтовний аналіз переваг та недоліків останніх. Охарактеризовано головні педагогічні вимоги по використанню інтерактивних технологій в закладах загальної середньої освіти України вчителями-мовниками. Досліджено необхідність формування комунікативної компетентності у здобувачів освіти немовних спеціальностей педагогічних вузів нашої держави. Зауважено, що реалізацією якісної підготовки молодих фахівців будь-яких професій мають займатись висококомпетентні викладачі, які розуміються на нетрадиційних методах навчання. Вони повинні мати професійно-педагогічні, методичні вміння та навички для реалізації основної мети нинішньої вищої освіти в Україні. На основі нормативних освітніх документів, педагогічної та філологічної літератури окреслено різноманіт ні ідеї та пропозиції стосовно впровадження і використання інтерактивних технологій у закладах вищої освіти для студентів-філологів та деяких інших спеціальностей. З’ясовано необхідність формування комунікативної компетентності у випускників бакалаврату та магістратури й роль у цьому вищезгаданих методів роботи; обґрунтовано рівень дослідження всіх аспектів теми.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectкомпетентностіuk
dc.subjectкомунікація-
dc.subjectстуденти-
dc.subjectздобувачі освіти-
dc.subjectфілологи-
dc.subjectінтерактивні технології-
dc.subjectнавчання-
dc.subjectcompetences-
dc.subjectcommunication-
dc.subjectstudents-
dc.subjecteducation seekers-
dc.subjectphilologists-
dc.subjecttraining-
dc.titleВплив інтерактивних технологій на формування комунікативної компетентності студентів філологічних спеціальностейuk
dc.title.alternativeTHE INFLUENCE OF INTERACTIVE TECHNOLOGIES ON THE FORMATION OF COMMUNICATIVE COMPETENCE OF STUDENTS OF PHILOLOGICAL MAJORITIESuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри німецької філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Вереш.pdf345.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.