Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/542
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грабовська, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Грабовський, Олександр Володимирович | - |
dc.contributor.author | Палько, Тетяна Василівна | - |
dc.contributor.author | Соломка, Едуард Тіберійович | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-26T08:39:20Z | - |
dc.date.available | 2015-01-26T08:39:20Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Реалізація інноваційних педагогічних технологій в освітніх закладах [Текст] / Т. І. Грабовська, О. В. Грабовський, Т. В. Палько, Е. Т. Соломка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 48–52. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 51 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/542 | - |
dc.description | The paper defines the concept of "innovative educational technology." The article deals with the essence and characteristics of educational technology and the basic methodological requirements that educational technology should follow. It observes the general principles of educational innovations, teacher’s innovative activities and the most popular innovations in educational practice. The basic groups of innovative pedagogical techniques used in educational institutions, and various aspects of teacher’s readiness to innovate these techniques according to the current priorities in education are analyzed in this article. Key words: educational innovations, innovative educational activity, innovation pedagogic technologies, modern school. | uk |
dc.description.abstract | В статті дається визначення поняття «інноваційні педагогічні технології». Розкриваються сутність та особли- вості педагогічної технології, основні методологічні вимоги, яким повинна відповідати педагогічна технологія, загальні засади педагогічної інноватики та інноваційної діяльності педагога, а також найпоширеніші в освіті інноваційні прак- тики. Аналізуються основні групи інноваційних педагогічних технологій, які використовуються в освітніх закладах, і різ- номанітні аспекти готовності педагога до інноваційної ді- яльності з урахуванням сучасних пріоритетів освіти. Ключові слова: освітні інновації, інноваційна освітня діяльність, інноваційні педагогічні технології, сучасна школа. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | освітні інновації | uk |
dc.subject | нноваційна освітня діяльність | uk |
dc.subject | інноваційні педагогічні технології | uk |
dc.subject | сучасна школа | uk |
dc.title | Реалізація інноваційних педагогічних технологій в освітніх закладах | uk |
dc.title.alternative | Implementation of innovative educational technology in educational institutions | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реалізація інноваційних педагогічних технологій.pdf | 560.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.