Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрабовська, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorГрабовський, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorПалько, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorСоломка, Едуард Тіберійович-
dc.date.accessioned2015-01-26T08:39:20Z-
dc.date.available2015-01-26T08:39:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРеалізація інноваційних педагогічних технологій в освітніх закладах [Текст] / Т. І. Грабовська, О. В. Грабовський, Т. В. Палько, Е. Т. Соломка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 48–52. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 51 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/542-
dc.descriptionThe paper defines the concept of "innovative educational technology." The article deals with the essence and characteristics of educational technology and the basic methodological requirements that educational technology should follow. It observes the general principles of educational innovations, teacher’s innovative activities and the most popular innovations in educational practice. The basic groups of innovative pedagogical techniques used in educational institutions, and various aspects of teacher’s readiness to innovate these techniques according to the current priorities in education are analyzed in this article. Key words: educational innovations, innovative educational activity, innovation pedagogic technologies, modern school.uk
dc.description.abstractВ статті дається визначення поняття «інноваційні педагогічні технології». Розкриваються сутність та особли- вості педагогічної технології, основні методологічні вимоги, яким повинна відповідати педагогічна технологія, загальні засади педагогічної інноватики та інноваційної діяльності педагога, а також найпоширеніші в освіті інноваційні прак- тики. Аналізуються основні групи інноваційних педагогічних технологій, які використовуються в освітніх закладах, і різ- номанітні аспекти готовності педагога до інноваційної ді- яльності з урахуванням сучасних пріоритетів освіти. Ключові слова: освітні інновації, інноваційна освітня діяльність, інноваційні педагогічні технології, сучасна школа.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectосвітні інноваціїuk
dc.subjectнноваційна освітня діяльністьuk
dc.subjectінноваційні педагогічні технологіїuk
dc.subjectсучасна школаuk
dc.titleРеалізація інноваційних педагогічних технологій в освітніх закладахuk
dc.title.alternativeImplementation of innovative educational technology in educational institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.