Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5457
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрієвський, Борис Макійович | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-24T09:21:56Z | - |
dc.date.available | 2015-12-24T09:21:56Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Андрієвський, Б. М. Проблеми модернізації вищої педагогічної освіти [Текст] / Б. М. Андрієвський // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 9–10. – Бібліогр.: с. 10 (4 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5457 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена висвітленню основних напрямів удосконалення підготовки педагогічних кадрів в сучасних умовах. Ключові слова: вища школа, педагогічні кадри, компетентнісний підхід, професійна культура. | uk |
dc.description.abstract | The article presents the issue of topicality of innovative ways and approaches in the higher education system of Ukraine reformation. Key words: reformation, innovative, approaches, system of education. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | вища школа | uk |
dc.subject | педагогічні кадри | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | професійна культура | uk |
dc.title | Проблеми модернізації вищої педагогічної освіти | uk |
dc.title.alternative | Problems of modernization of higher teacher education | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПРОБЛЕМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ.pdf | 178.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.