Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5470
Title: | Використання етнокультурного доробку національних меншин Закарпаття в педагогічній просвіті сучасних батьків |
Other Titles: | The use of ethnic–cultural potential of national minorities of Zakarpat'ya in the pedagogical inlightening of modern parents |
Authors: | Добош, О.М. |
Keywords: | сім’я, педагогічна просвіта батьків, виховання у родинах національних меншин |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Citation: | Добош, О. М. Використання етнокультурного доробку національних меншин Закрпаття в педагогічній просвіті сучасних батьків [Текст] / О. М. Добош // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 30–32. – Бібліогр.: с. 32 (3 назви). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У статті обґрунтовується специфіка формування основ педагогічної освіти батьків, як способа формування їхньої готовності до виховання дітей умовах етнокультурного Закарпаття.
Ключові слова: сім’я, педагогічна просвіта батьків, виховання у родинах національних меншин. The specifics of forming of pedagogical education bases of parents has been grounded in the article, as a method of forming of their readiness to up-brining of children in the conditions of ethnic-cultural Zakarpat'ya. Keywords: family, pedagogical inlightening of parents, education in families of national minorities. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5470 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ЕТНОКУЛЬТУРНОГО ДОРОБКУ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН ЗАКАРПАТТЯ.pdf | 183.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.