Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДенисенко, К. В.-
dc.contributor.authorБорко, І. С.-
dc.contributor.authorКосов, О. М-
dc.date.accessioned2023-11-01T09:33:57Z-
dc.date.available2023-11-01T09:33:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДенисенко К. В. Реалізація цифрових та інформаційних прав людини в умовах воєнного стану/ К. В. Денисенко, І. С. Борко, О. М. Косов // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2023. –Т. 1. Вип. 77. – С. 90-94. – Бібліогр.: с. 94 (6 назв). URL http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/282638/276823uk
dc.identifier.issn2307-3322-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54847-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу реалізації цифрових та інформаційних прав людини в умовах воєнного стану. Зазначено, що активне використання цифрових та інформаційних технологій у житті людини, зумовило розвиток таких категорій як цифрові та інформаційні права людини, а також діджиталізації суспільства. Встановлено зв’язок між цифровими та інформаційними правами, зокрема підкреслюється, що інформаційні права, на відміну від цифрових, можуть реалізовуватися не тільки за допомогою цифрових технологій, а ось цифрові права аж ніяк не зможуть реалізуватися без наявності цифрових та інформаційних технологій. Авторами дослідження було проведено електронне анкетування населення за допомогою соціальних мереж та платформи Google Forms для виявлення рівня розуміння та порушень цифрових та інформаційних прав людини в умовах воєнного стану. Результати анкетування продемонстрували, що 27,3% респондентів стикаються із порушеннями цифрових та інформаційних прав людини постійно, майже кожен день, 30,3% – досить рідко, 24,2% – рідко, 18,2% – ніколи. 90,9% респондентів погодились із тим, що існує потреба у створенні окремої інституції, функціональні повноваження якої спрямовані на за захист цифрових та інформаційних прав в наш час, 9,1% – не вважають це доцільним. Запропоновано прийняття єдиного міжнародного нормативно-правового акту на рівні Організації Об’єднаний Націй – «Конвенції цифрових та інформаційних прав людини», а також створення при Генеральній Асамблеї Організації Об’єднаних Націй Комітет з питань забезпечення безпечного функціонування цифрового та інформаційного середовищ, повноваження якого доцільно спрямувати на: прийняття звітів від держав-учасниць про результати здійснення державної політики у сфері забезпечення цифрових та інформаційних прав людини; розробку та удосконалення наявних засобів захисту цифрових та інформаційних прав людини; розширення міжнародного співробітництва у сфері запобігання вчинення правопорушень у цифровому та інформаційному середовищах; ініціювання видачі Конвенції цифрових та інформаційних прав людини.uk
dc.description.abstractThe article is dedicated to the realization of digital and information human rights under martial law. Active use of digital and information technologies in human life led to the development of such categories as digital and information human rights and digitalization of society are stated. Connection between digital and information rights is installed, authors highlight that information rights unlike digital rights can be realized not only by digital technologies, but digital rights can`t be realized without digital and information technologies.Authors of the research conducted an electronic survey of citizens using social networks and platform Google Forms for detection of the level understanding and violation of digital and information human rights under martial law. Results of the survey demonstrates that 27,3% respondents always experienced with violation of digital and information human rights, 30,3% – quite rarely, 24,2% – rarely, 18,2% – never. 90,9% respondents agreed that we need to create special institutions which will have functional powers aimed at protection of digital human rights nowadays, 9,1% people don’t consider it appropriate. Authors proposed to adopt a unique international normative-legal act at the level of the Organization of United Nations namely «Convention of digital and information human rights» and creation of the Committee on security of safety functional of digital and information spaces to the United Nations General Assembly. Powers of the Committee will be aim at adoption of reports from States parties on the results of state policy implementation in the area of security of digital and information rights; development and improvement the available remedies of security of digital and information rights; expand international cooperation in the area of prevention of new offenses in digital and information spaces; initiate creation of Convention of digital and information human rights.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПраво;-
dc.subjectправа людиниuk
dc.subjectцифрові праваuk
dc.subjectінформаційні праваuk
dc.subjectвоєнний станuk
dc.subjectдіджиталізаціяuk
dc.subjectцифрове та інформаційне середовищеuk
dc.subjectчетверте покоління прав людиниuk
dc.subjectмережа Інтернетuk
dc.subjectджерела інформаціїuk
dc.subjectанкетуванняuk
dc.subjecthuman rightsuk
dc.subjectdigital rightsuk
dc.subjectinformation rightsuk
dc.subjectmartial lawuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectdigital and information spaceuk
dc.subjectthe fourth generation of human rightsuk
dc.subjectInternetuk
dc.subjectsources of informationuk
dc.subjectsurveyuk
dc.titleРеалізація цифрових та інформаційних прав людини в умовах воєнного стануuk
dc.title.alternativeRealization of digital and information human rights under martial lawuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія Право. Випуск 77. Том 1. - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
282638-Текст статті-651440-1-10-20230621.pdf372.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.