Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5486
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗембицька, М.В.-
dc.date.accessioned2015-12-25T07:35:18Z-
dc.date.available2015-12-25T07:35:18Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗембицька, М. В. Наставництво у системі середньої освіти США як психолого-педагогічна проблема [Текст] / М. В. Зембицька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 41–44. – Бібліогр.: с. 44 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5486-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз проблеми педагогічного наставництва, з’ясовано труднощі, з якими стикається молодий учитель під час періоду входження до професії. Автором визначено критерії відбору вчителів-наставників, досліджено специфіку стосунків «наставник-протеже». Ключові слова: наставник, молодий учитель, вчитель-початківець, професійне становлення, період входження до професії, наставництво.uk
dc.description.abstractThe author of the article has conducted the analysis of teacher mentoring and the difficulties faced by beginning teachers during their induction period. The author has determined the mentor selection criteria and studies the peculiarities of the “mentor-mentee” relationship. Key words: mentor, novice teacher, beginning teacher, professional development, induction period, mentoring.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectнаставникuk
dc.subjectмолодий учительuk
dc.subjectвчитель-початківецьuk
dc.subjectпрофесійне становленняuk
dc.subjectперіод входження до професіїuk
dc.subjectнаставництвоuk
dc.titleНаставництво у системі середньої освіти США як психолого-педагогічна проблемаuk
dc.title.alternativeMentoring in the system of US secondary education as psychological and pedagogical issueuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2011 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 20

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
НАСТАВНИЦТВО У СИСТЕМІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ США.pdf163.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.