Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5493
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузь, В.Г.-
dc.date.accessioned2015-12-25T08:33:34Z-
dc.date.available2015-12-25T08:33:34Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКузь, В. Г. Майбутнє суспільства можна запрограмувати на майданчику дитячого садочка [Текст] / В. Г. Кузь // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 60–62. – Бібліогр.: с. 62 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5493-
dc.description.abstractВ статті йдеться про особливу роль дошкілля як першооснови системи неперервної освіти. Ключові слова: дошкільна освіта, елітна освіта, наступність у вихованні.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the peculiar role of pre-school education, as fundamental principle system of continuous education. Key words: Pre-school education, elite education, succession in upbringing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectелітна освітаuk
dc.subjectнаступність у вихованніuk
dc.titleМайбутнє суспільства можна запрограмувати на майданчику дитячого садочкаuk
dc.title.alternativeThe future of society could be programmed at the kindergarten playgrounduk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.