Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаяш, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-11-04T18:49:48Z-
dc.date.available2023-11-04T18:49:48Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСпеціальна і інклюзивна освіта: проблеми та перспективи. Тези за матеріалами 15 конференції 17-18 листопада 2022 року / за ред. О. Гаврилова. Кам’янець- Подільський.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54958-
dc.description-uk
dc.description.abstractОдне з важливих завдань підготовки учнів з інтелектуальними порушеннями до самостійного життя та діяльності полягає у формуванні мовленнєвої компетентності – засобу спілкування і пізнання навколишньої дійсності, уточненні та збагаченні словникового запасу учнів і систематичної роботи над розвитком форм і засобів мовленнєвого вислову.uk
dc.description.sponsorship-uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКовальчук О.В.uk
dc.subjectучні з інтелектуальними порушеннями, самостійна робота, уроки української мовиuk
dc.titleОрганізація самостійної роботи учнів з інтелектуальними порушеннями на уроках української мови.uk
dc.title.alternative-uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаяш Організація самостійної роботи.pdf304.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.