Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДоброштан, Олена Олегівна-
dc.date.accessioned2015-01-27T12:16:30Z-
dc.date.available2015-01-27T12:16:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДоброштан, О. О. Організація самостійної роботи майбутніх судноводіїв у процесі вивчення курсу вищої математики з використанням мережевого навчально-методичного комплексу [Текст] / О. О. Доброштан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 67–72. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 71 (15 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/549-
dc.descriptionOn the basis of analysis of psychological and pedagogical literature the essence of the concept “self study of a future skipper” has been considered as a pedagogical category; the criteria, indicators and levels of effectiveness of organization of independent work of future navigators in the study of higher mathematics course have been provided. Key words: independent work, educational category, criteria, indicators and performance levels.uk
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу психолого-педагогічної лі- тератури розкрито сутність поняття “самостійна робота майбутнього судноводія” як педагогічної категорії, визна- ченні критерії, показники та рівні ефективності організації самостійної роботи майбутніх судноводіїв під час вивчення курсу вищої математики. Ключові слова: самостійна робота,педагогічна катего- рія, критерії, показники та рівні ефективності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectпедагогічна категоріяuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectпоказники та рівні ефективностіuk
dc.titleОрганізація самостійної роботи майбутніх судноводіїв у процесі вивчення курсу вищої математики з використанням мережевого навчально-методичного комплексуuk
dc.title.alternativeOrganization of the methodical study cabinet of preschool educational institutions in conditions of innovative activityuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.