Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55472
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гасинець, Ярослава Степанівна | - |
dc.contributor.author | Староста, Володимир Іванович | - |
dc.contributor.author | Кривцова, Марина Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-15T19:45:25Z | - |
dc.date.available | 2023-11-15T19:45:25Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Гасинець Я.С., Староста В.І., Кривцова М.В. Деякі аспекти організації дистанційного навчання студентів біологічних спеціальностей в ускладнених умовах (пандемія COVID-19, воєнний стан в Україні). Збірник наукових праць Вінницького держ. пед. ун-ту імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук. 2023. Вип. 4. С. 9-20. DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2023-4-9-20. URL: https://intranet.vspu.edu.ua/naturalscience/index.php/journal. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55472 | - |
dc.description.abstract | Метою статті є – виявлення та порівняння поглядів студентів біологічних спеціальностей щодо організації дистанційного навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні). Методи дослідження: теоретичні (аналіз і синтез, порівняння, узагальнення та ін.) з метою висвітлення використання дистанційного навчання у вищій школі, формулювання висновків проведеного дослідження тощо; емпіричні (онлайн опитування, педагогічне спостереження) – для розробки питань опитувальника, виявлення поглядів студентів; математичні – для опрацювання отриманих результатів за допомогою комп’ютерної програми IBM SPSS Statistics 23. Отримані результати розрахунку t-критерію (p≤0,05) для незалежних вибірок свідчать про відсутність статистично значущої різниці у випадку порівняння усіх груп респондентів/студентів: біологічний факультет/університет за кожен рік опитування (2020-2022); групи біологічного факультету для сусідніх років опитування (2020-2021; 2021-2022) щодо таких показників: задоволення дистанційним навчанням (якість Інтернет зв’язку, якість власного технічного забезпечення); використання е-навчання Moodle до карантину-2020; легкість реєстрації в Moodle. Статистично значущі різниці t-критерію (p≤0,05) використання Moodle (2020-2022) для деяких груп респондентів зумовлені такими причинами: порівняно з університетом біологічний факультет має відсоток дисциплін в Moodle значно вищий, а також студенти-біологи виявляють вищі показники бажання навчатись в Moodle. На прикладі двох дисциплін (2022) показано, що повторне комп’ютерно орієнтоване тестування в Moodle сприяє покращенню результатів навчання студентів, а саме: середня оцінка за найкращими спробами зростає порівняно з першими у студентів бакалаврату та магістратури майже на 16% та 14% у випадку тренувального тесту, 4% і більше 3% для модульного контрольного тесту. | uk |
dc.description.abstract | The purpose of the article is to identify and compare the views of students of biological proffesions regarding the organization of distance learning in difficult conditions (Covid-19 pandemic, martial law in Ukraine). Research methods are: theoretical (analysis and synthesis, comparison, generalization, etc.) with the aim of highlighting the use of distance learning in higher education, formulating the conclusions of the conducted research, etc.; empirical (electronic survey, pedagogical observation) - to develop questionnaire questions, identify students' views; mathematical - for processing the obtained results using the computer program IBM SPSS Statistics 23. Research results: the calculation of the t-test (p≤0.05) for independent samples indicates the absence of a statistically significant difference in the case of comparing all groups of respondents/students: biological faculty/university for each survey year (2020-2022); biology faculty groups for adjacent survey years (2020-2021; 2021-2022) on the following indicators: satisfaction with distance learning (quality of Internet connection at home, quality of own technical support); use of Moodle e-learning before quarantine-2020; ease of registration in the Moodle system. Statistically significant differences of the t-test (p≤0.05) for certain groups of respondents are due to the following reasons in the use of Moodle (2020-2022): compared to the university, the faculty of biology has a significantly higher percentage of disciplines in Moodle, and biology students also show higher rates of willingness to learn in Moodle. Re-testing helps improve student learning outcomes in Moodle. We showed the example of two academic disciplines (2022) the following: the average score for the best attempts increases compared to the first ones, namely: for bachelor and master students by almost 16% and 14% in the case of the training test, 4% and more than 3% in the modular control test. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | дистанційне навчання; електронне навчання Moodle; пандемія Covid-19; воєнний стан в Україні; студенти біологічних спеціальностей; опитування студентів; навчальні дисципліни. | uk |
dc.subject | : distance learning; Moodle e-learning; Covid-19 pandemic; martial law in Ukraine; students of biological proffesions; survey of students; academic disciplines. | uk |
dc.title | Деякі аспекти організації дистанційного навчання студентів біологічних спеціальностей в ускладнених умовах (пандемія COVID-19, воєнний стан в Україні). | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2023_Гасинець_Староста_Кривцова_Деякі аспекти організації дист навчання студентів біологічних спец..pdf | 640.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.