Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55511
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAntoniuk, Dmytro-
dc.contributor.authorVakaliuk, Tetiana-
dc.date.accessioned2023-11-16T09:30:24Z-
dc.date.available2023-11-16T09:30:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationAntoniuk, D. Overview and classification of digital educational resources for economik and managerial education of master degree students majoring in information technologies / D. Antoniuk, T. Vakaliuk // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2023. – Вип. 1 (52). – С. 11–18. – Бібліогр.: с. 17–18 (17 назв). – Рез. англ., укр.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55511-
dc.description.abstractA wide range of forms and content of digital educational resources already exists and new forms appear regularly. Formal and informal organizations and societies work on the classification of resources. Countries and international organizations are establishing initiatives to support the development, sharing, and use of digital educational resources. Some of these resources are open, while others are accessible only to certain communities or geographic areas. This work intends to study the digital educational resources that enhance the development of managerial and economic knowledge and skills in the curriculum of masters majoring in IT. Methods of research appled: analysis, systematization, generalization, and classification were used to describe the proposed digital educational resources and their classification. The work provided the overview and classification of the digital educational resources for economic and managerial education of IT masters. The main varieties of the proposed digital resources are considered. Examples of the use of such digital educational resources in global institutions of higher education are given. The prospects for the future research require the analysis of the effective implementation of the latest solutions in the area of generative machine learning models. These technologies are reaching the levels of development when they become useful in the technologically-aided work of humans in routine as well as in creative jobs. Time is needed to see the first results of the usage of generative models in educational activities, as the parts of digital educational resources and their role in the digital transformation of educational institutionsuk
dc.description.abstractНа сьогодні наявний широкий спектр форм і змісту цифрових освітніх ресурсів, при цьому також регулярно з’являються нові форми. Над класифікацією ресурсів працюють заклади освіти, наукові установи та неформальні організації. Країни та міжнародні організації створюють ініціативи для підтримки розробки, спільного використання та використання цифрових освітніх ресурсів. Деякі з цих ресурсів є відкритими, тоді як інші доступні лише для певних громад або географічних регіонів. Оскільки COVID-19 сприяв цифровій трансформації, у тому числі й розробці все нових цифрових освітніх засобів, їх кількість постійно зростає, внаслідок чого потребує ґрунтовного дослідження порівняння таких цифрових освітніх ресурсів не лише загального призначення, а й для економіко-управлінської підготовки зокрема. Окрім того, цифрові освітні ресурси загального призначення знайшли своє відображення у багатьох наукових працях, що ще раз підтверджує необхідність розгляду цифрових освітніх ресурсів вузького спрямування. Саме тому дане дослідження спрямоване на вивчення цифрових освітніх ресурсів, які можуть сприяти розвитку управлінських та економічних знань, умінь і навичок у підготовці магістрів у галузі «Інформаційні технології». Для опису запропонованих цифрових освітніх ресурсів та їх класифікації використано такі методи як аналіз, систематизація, узагальнення та класифікація. У роботі подано огляд та класифікацію цифрових освітніх ресурсів для економічної та управлінської підготовки магістрів у галузі «Інформаційні технології». Розглянуто основні різновиди пропонованих цифрових освітніх ресурсів. Наведено приклади використання таких цифрових освітніх ресурсів у світових закладах вищої освіти. Описано можливості застосування таких цифрових освітніх ресурсів у економіко-управлінській підготовці ІТ магістрів. У якості подальших досліджень вбачаємо також розробку критеріїв та показників для експертного добору цифрових освітніх ресурсів для економіко-управлінської підготовки магістрів у галузі «Інформаційні технології».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ " Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectdigital educational resourcesuk
dc.subjecteconomic and managerial educationuk
dc.subjectmasters majoring in ITuk
dc.subjectclassificationuk
dc.subjectцифрові освітні ресурсиuk
dc.subjectекономічна та управлінська освітаuk
dc.subjectмагістр у галузі ІТuk
dc.subjectкласифікаціяuk
dc.titleOverview and classification of digital educational resources for economik and managerial education of master degree students majoring in information technologiesuk
dc.title.alternativeОгляд та класифікація цифрових освітніх ресурсів для економічної та управлінської освіти магістрів у галузі ІТuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (52) - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OVERVIEW AND CLASSIFICATION.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.