Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55521
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойчук, Валентина Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-11-16T11:14:01Z-
dc.date.available2023-11-16T11:14:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБойчук, В. С. Міждисциплінарний аналіз вікових особливостей підлітків у контексті міжкультурній комунікації / В. С. Бойчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2023. – Вип. 1 (52). – С. 29–32. – Бібліогр.: с. 31–32 (10 назв). – Рез. укр., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55521-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність проблеми формування готовності підлітків до міжкультурної комунікації у віковому контексті з позиції міждисциплінарного аналізу. Визначено причини актуальності вивчення такої проблематики: комунікація з представниками інших культур, реалізація академічної, професійної чи особистої мобільності. Метою поданого дослідження є формування готовності підлітків до міжкультурної комунікації за умови врахування їх вікових особливостей з педагогічного, соціального, психо логічного, фізіологічного та аксіологічного аспектів. Провідними методами обрано аналіз та систематизацію наукової літератури, класифікація, узагальнення. Представлено позиції, що є ґрунтовними у контексті проблеми дослідження, а саме: 1) суттєвий вплив на підлітків має процес їх соціалізації, передусім у власному оточенні; 2) у підлітковому віці починає формуватися життєва мотивація людини; 3) урахування можливостей організму підлітків і висування посильних вимог. З’ясовано, що для залучення всіх присутніх на занятті учнів, є доцільним застосовувати інтерактивні колективні методи навчання, які дозволяють педагогу вста новити з підлітками емоційно - інтелектуальні взаємини націлені на досягнення спільного успіху. Розкрито варіативність сучасних методик і технологій, які передбачають використання технологічних, програмних та технічних засобів, а саме: тренінгові методи, інтерактивні колективні методи навчання, веб-квести, методи проектів, рольові ігри, діалогові технології, методи симуляції та інтерактивного моделювання. З’ясовано, що вказані методики і технології формування готовності підлітків до міжкультурної комунікації забезпечують усвідомлення підлітками власної культурної ідентичності, інтерес та повагу до загальнолюдських і національних культурних цінностей.uk
dc.description.abstractThe article substantiates the relevance of the problem of forming teenagers' readiness for intercultural communication in the age context from the point of view of interdisciplinary analysis. The reasons for the relevance of studying such issues are indicated: communication with representatives of other cultures, implementation of academic, professional or personal mobility. The purpose of the presented research is to do the interdisciplinary analysis of the age characteristics of teenagers` in the context of intercultural communication from pedagogical, social, psychological, physiological and axiological aspects. Analysis and systematization of scientific literature, classifi cation, generalization were chosen as the leading methods. Positions are presented that are fundamental in the context of the research problem, namely: 1) the process of their socialization has a strong influence on teenagers, primarily in their own environment; 2) a person's life motivation begins to form at the teenager`s age; 3) taking into account the capabilities of the teenager`s body and giving feasible tasks. It was found that in order to engage all students at the lesson, it is desirable to use interactive collective learning methods that allow the teacher to establish emotional and intellectual relationships with teenagers aimed at achieving joint success. The variability of modern methods and technologies, which involve the use of technological, software and technical means, is revealed, namely: training methods, interactive collective learning methods, webquests, project methods, role-playing games, dialogue technologies, simulation and interactive modeling methods. It is noted that the indicated methods and technologies of forming teenagers' readiness for intercultural communication ensure awareness of their own cultural identity, interest and respect for universal and national cultural valuesuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ " Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk
dc.subjectвікові особливостіuk
dc.subjectпідліткиuk
dc.subjectформування готовностіuk
dc.subjectintercultural communicationuk
dc.subjectage characteristicsuk
dc.subjectteenagersuk
dc.subjectformation of readinessuk
dc.titleМіждисциплінарний аналіз вікових особливостей підлітків у контексті міжкультурній комунікаціїuk
dc.title.alternativeInterdisciplinary analysis of the age characteristics of teenagers in the context of intercultural communicationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (52) - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ АНАЛІЗ.pdf537.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.