Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55864
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ліхтей, Ігор Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-22T19:00:22Z | - |
dc.date.available | 2023-11-22T19:00:22Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.citation | Ліхтей Ігор Михайлович. Закарпаття в складі Чехословаччини: особливості суспільнополітичного розвитку (1919-1929) [Текст] : автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / Ліхтей Ігор Михайлович ; Ужгородський держ. ун-т. - Ужгород, 1997. - 25 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55864 | - |
dc.description.abstract | The given scientific work deals with the problem of the formation i functioneng of political power institutions in Transcarpathia in multiparty, political freedom of views develope parliament system Czechoslovak republic during the period of 20 th years of the XX th century. The dissertation is based on the analyses of social-political analyses of social-political structure of Transcarpathia, concerns practical activities of political parties L public organisations. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Ужгородський державний університет | uk |
dc.subject | партії | uk |
dc.subject | громадські об'єднання | uk |
dc.subject | електорат | uk |
dc.title | Закарпаття в складі Чехословаччини: особливості суспільно-політичного розвитку (1919–1929) | uk |
dc.title.alternative | Transcarpathia in the structure of Czechoslovakia: peculiarities of social-political development (1919-1929). | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Автореферат | uk |
Appears in Collections: | Наукови публікації кафедри Античності, Середньовіччя та історії України домодерної доби |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ліхтей І.М. Автореферат.pdf | 87.75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.