Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56230
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРізак, Василь Михайлович-
dc.contributor.authorЛитвинова, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorСоколюк, Олександра Миколаївна-
dc.contributor.authorЧобаль, Олександр Ілліч-
dc.date.accessioned2023-11-29T09:51:25Z-
dc.date.available2023-11-29T09:51:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРізак В. М., Литвинова С. Г., Соколюк О. М. , Чобаль О. І. Шкільний фізичний експеримент з використанням цифрових вимірювальних комплексів: старша школа [Електронний ресурс]: навчально-методичний посібник . Ужгород: УжНУ «Говерла», 2019. 256 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56230-
dc.description.abstractНавчально-методичний посібник знайомить з можливостями використання цифрових вимірювальних комплексів у процесі виконання шкільного фізичного експерименту, що реалізується у формі лабораторних робіт, робіт фізичного практикуму, навчальних проектів. У посібнику представлено розробки фронтальних лабораторних робіт й робіт фізичного практикуму для старшої школи з використанням цифрових вимірювальних комплексів. Посібник призначений для вчителів фізики ЗЗСО, викладачів ЗВО, студентів, якi навчаються за напрямками підготовки фахівців «Вища освіта. Фізика» та «Фiзика і астрономія». Матеріали, представлені в посібнику, можуть бути використані слухачами системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, а також в роботі установ позашкільноїї освіти, в процесі гурткової роботи.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ УжНУ, «Говерла»uk
dc.titleШкільний фізичний експеримент з використанням цифрових вимірювальних комплексів: старша школаuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeКнига, підручникuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри твердотільної електроніки з/с інформаційної безпеки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fizuka_print -Lytv_Sok.pdf10.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.