Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorCобченко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorМахновський, Сергій Сергійович-
dc.date.accessioned2023-11-30T12:04:56Z-
dc.date.available2023-11-30T12:04:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСобченко, Т. М. Загальні теоретичні питання формування професійної компетентності майбутніх фахівців природничої галузі / Т. М. Собченко, С. С. Махновський // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2023. – №Вип. 2 (53). – C. 135–138. – Бібліогр.: с. 137 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56294-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутніх фахівців природничої галузі. Метою статті є визначення напрямів успішного формування професійної компетент ності майбутніх фахівців природничої галузі. Методами дослідження є теоретичні (аналіз наукових джерел, освітньо-професійних програм природничої галузі, сайтів та платформ організації дистанційного навчання, синтез, та узагальнення результатів); емпіричні (узагальнення педагогічного досвіду). У статті проаналізова но підходи вітчизняних науковців щодо визначення сутності поняття «професійна компетентність» та пред ставлено авторську позицію сутності поняття «професійна компетентність майбутніх фахівців природничої галузі». З’ясовано, що професійна підготовка майбутніх фахівців природничої галузі у вишах здійснюється відповідно Стандартів вищої освіти України (галузь знань 10 Природничі науки). На основі теоретичного аналізу Стандартів вищої освіти України (галузь знань 10 Природничі науки), освітньо-професійних про грам підготовки фахівців природничої галузі, досвіду організації освітнього процесу та здійснення професій ної підготовки спеціалістів зазначеної галузі у Харківському національному університеті імені В.Н.Каразіна та Харківському національному педагогічному університеті імені Г.С.Сковороди (за період 2021-2023 на вчальних років) визначено пріоритетні напрями успішного формування професійної компетентності у мовах трансформації освіти та науки. Окреслено перспективи подальших дослідженьuk
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of forming the professional competence of future specialists in the natural sciences. The purpose of the article is to determine the directions of successful formation of professional competence of future specialists in the natural sciences. The research methods are theoretical (analysis of scientific sources, educational and professional programs in the natural sciences, websites and platforms for organizing distance learning, synthesis and generalization of results); empirical (generalization of pedagogical experience). The article analyzes the approaches of domestic scientists to defining the essence of the concept of «professional competence» and presents the author's position of the essence of the concept of «professional competence of future specialists in the natural sciences». It has been found that the professional training of future specialists in the natural sciences at universities is carried out in accordance with the Standards of Higher Education of Ukraine (field of knowledge 10 Natural Sciences). Based on the theoretical analysis of the Standards of Higher Education of Ukraine (field of knowledge 10 Natural Sciences), educational and professional training programs for specialists in the natural sciences, experience in organizing the educational process and training of specialists in this field at V.N.Karazin Kharkiv National University and H.S.Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University (for the period of 2021-2023 academic years), the priority areas for the successful formation of professional competence in the languages of transformation are identifieduk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ " Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk
dc.subjectприроднича галузьuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjecthigher education studentsuk
dc.subjectnatural sciencesuk
dc.titleЗагальні теоретичні питання формування професійної компетентності майбутніх фахівців природничої галузіuk
dc.title.alternativeGeneral theoretical issues of formation of professional competence of future specialists in the natural sciencesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2023 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2(53)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАГАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНІ.pdf527.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.