Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56296
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зан, Михайло Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-30T12:54:59Z | - |
dc.date.available | 2023-11-30T12:54:59Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.citation | Етноекологія. Навчальна програма нормативного курсу, плани лекційних та семінарських занять : методичний посібник для студентів УжНУ / Підготував М.П. Зан. Ужгород: Вид-во Ужгород. ун-ту, 2001. 40 с. | uk |
dc.identifier.issn | немає | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56296 | - |
dc.description.abstract | Вивчення нормативного курсу «Етноекологія» покликано особливою практичною актуальністю й надає реальні можливості: - знати предмет, методи і методики етноекології; - розуміти соціально-біологічну природу етнічних спільнот, процесів етногенезу в контесті проблеми «етнос-ландшафт»; - володіти понятійним апаратом дисципліни, вирізняти співвідношення понять «етнос», «етногенез», «мозаїчність етносів», «етнічна територія», «батьківщина» («родинне гніздо»), «антропогенна сукцесія», «персистенція», «симбіоз», «химера» та ін.; - мати уявлення про роль географічного середовища в контексті становлення антропогенних ландшафтів в етнічній історії людства та фаз етногенезу в процесі зміни географічного середовища, розуміти роль поєднання ландшафтів у становленні (складанні «етнічного обличчя») етнічних спільнот; - знати особливості традицій екологічної культури етносів у фукціонування етнопсихології, роль запозичень (інновацій) у формуванні етноменталітету, етнічних стереотипів поведінки етносів; - орієнтуватися у варіаціях досвіду природокористування етносів та сільськогосподарської практики (агрокультури), становлення і функціонування ГКТ; - чітко усвідомлювати роль етноекології в умовах сучасної цивілізації (функціонування урбоекосистем, соціоприродні катастрофи цивілізації, локальні варіанти екологічних проблем людства); - вирізняти суспільно-політичні фактори екологічних проблем в сучасних світових державах, зокрема, в окремих країнах Африки, Азії, Америки та Європи, в Україні; - на основі отриманих знань вміти самостійно формулювати і практично застосовувати основні варіанти та проєкти вирішення сучасних етноекологічних проблем у світлі концепції сталого розвитку. Тематичний план пропонованого розробником нормативного курсу “Етноекологія” охоплює десять лекційних тем (40 аудиторних годин) і чотири теми семінарських занять (20 годин). Методичний посібник містить: передмову, тематичний план та розгорнуту програму навчального курсу “Етноекологія”, лекційні і семінарські плани, рекомендовану літературу та перелік питань на іспит (залік). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво Ужгородського національного університету | uk |
dc.subject | етноекологія | uk |
dc.subject | сталий розвиток | uk |
dc.subject | географічне середовище | uk |
dc.subject | агрокультура | uk |
dc.subject | природокористування | uk |
dc.subject | етногенез | uk |
dc.title | етноекологія | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Методичні рекомендації | uk |
Appears in Collections: | Навчально-методичні видання кафедри політології і державного управління |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Зан М.П._Етноекологія (методичне видання)_2001.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.