Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗан, Михайло Петрович-
dc.date.accessioned2023-11-30T12:54:59Z-
dc.date.available2023-11-30T12:54:59Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationЕтноекологія. Навчальна програма нормативного курсу, плани лекційних та семінарських занять : методичний посібник для студентів УжНУ / Підготував М.П. Зан. Ужгород: Вид-во Ужгород. ун-ту, 2001. 40 с.uk
dc.identifier.issnнемає-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56296-
dc.description.abstractВивчення нормативного курсу «Етноекологія» покликано особливою практичною актуальністю й надає реальні можливості: - знати предмет, методи і методики етноекології; - розуміти соціально-біологічну природу етнічних спільнот, процесів етногенезу в контесті проблеми «етнос-ландшафт»; - володіти понятійним апаратом дисципліни, вирізняти співвідношення понять «етнос», «етногенез», «мозаїчність етносів», «етнічна територія», «батьківщина» («родинне гніздо»), «антропогенна сукцесія», «персистенція», «симбіоз», «химера» та ін.; - мати уявлення про роль географічного середовища в контексті становлення антропогенних ландшафтів в етнічній історії людства та фаз етногенезу в процесі зміни географічного середовища, розуміти роль поєднання ландшафтів у становленні (складанні «етнічного обличчя») етнічних спільнот; - знати особливості традицій екологічної культури етносів у фукціонування етнопсихології, роль запозичень (інновацій) у формуванні етноменталітету, етнічних стереотипів поведінки етносів; - орієнтуватися у варіаціях досвіду природокористування етносів та сільськогосподарської практики (агрокультури), становлення і функціонування ГКТ; - чітко усвідомлювати роль етноекології в умовах сучасної цивілізації (функціонування урбоекосистем, соціоприродні катастрофи цивілізації, локальні варіанти екологічних проблем людства); - вирізняти суспільно-політичні фактори екологічних проблем в сучасних світових державах, зокрема, в окремих країнах Африки, Азії, Америки та Європи, в Україні; - на основі отриманих знань вміти самостійно формулювати і практично застосовувати основні варіанти та проєкти вирішення сучасних етноекологічних проблем у світлі концепції сталого розвитку. Тематичний план пропонованого розробником нормативного курсу “Етноекологія” охоплює десять лекційних тем (40 аудиторних годин) і чотири теми семінарських занять (20 годин). Методичний посібник містить: передмову, тематичний план та розгорнуту програму навчального курсу “Етноекологія”, лекційні і семінарські плани, рекомендовану літературу та перелік питань на іспит (залік).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво Ужгородського національного університетуuk
dc.subjectетноекологіяuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectгеографічне середовищеuk
dc.subjectагрокультураuk
dc.subjectприродокористуванняuk
dc.subjectетногенезuk
dc.titleетноекологіяuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМетодичні рекомендаціїuk
Appears in Collections:Навчально-методичні видання кафедри політології і державного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зан М.П._Етноекологія (методичне видання)_2001.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.