Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлочко, Алла Олексіївна-
dc.date.accessioned2015-01-27T13:38:09Z-
dc.date.available2015-01-27T13:38:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКлочко, А. О. Теоретичні аспекти формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи [Текст] / А. О. Клочко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 93–95. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 95 (13 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/562-
dc.descriptionThis article is devoted to the study of the foundations of professional competence of future teachers of elementary school. To achieve this goal the author solves the following tasks: review of the concept of competence, professional competence and expertise, establishing the value of the analyzed concepts, to study the structure of the professional competence of primary school teachers. Key words: competence, professional competence, competence.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню основ формування про- фесійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Для досягнення поставленої мети автор вирішує такі завдання: розгляд поняття „компетентність”, „професійна компетентність” та „компетенція”; встановлення співвід- ношення аналізованих понять; дослідження структури про- фесійної компетентності майбутнього учителя початкових класів. Ключові слова: компетентність, професійна компе- тентність, компетенція.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectрофесійна компетентністьuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.titleТеоретичні аспекти формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.title.alternativeTheoretical aspects of professional competency of future elementary school teachersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 26



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.