Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56586
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рішко, Олександр Адальбертович | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T07:21:07Z | - |
dc.date.available | 2023-12-12T07:21:07Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | Рішко Олександр Адальбертович. Диференційна діагностика та лікування артеріальних гіпертензій : навч. посіб. до клін. практ. занять з кардіології для студ. VI курсу вищ. мед. навч. закл. України ; рец. : М. І. Фатула, М. М. Кишко ; відп. за вип. Т. М. Ганич. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2003. – 88 с. : табл. | uk |
dc.identifier.isbn | 966-7400-25-9 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56586 | - |
dc.description.abstract | У навчальному посібнику розкрито актуальність та теоретичні основи проблеми артеріальної гіпертензії, наведено алгоритм її діагностики та дифдіагностики, сучасні принципи антигіпертензивного лікування у відповідності до останніх рекомендацій ВООЗ та МОЗ України. Клінічний приклад дифдіагностики та лікування артеріальної гіпертензії, ситуаційні задачі для тестового самоконтролю знань сприятимуть засвоєнню навичок дифдіагностики артеріальних гіпертензій та їх індивідуально-оптимального лікування, підготовці до державних медичних ліцензійних іспитів (“Крок-2” та “Крок-3”). Призначається студентам медичних вузів, може бути корисним лікарям-інтернам та практичним лікарям. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ "УжНУ" | uk |
dc.title | Диференційна діагностика та лікування артеріальних гіпертензій | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Навчальний посібник | uk |
Appears in Collections: | Навчально - методичні видання кафедри факультетської терапії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дифдіагностика АГ.pdf | 1.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.