Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56603
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДідич, Т. О.-
dc.contributor.authorШевченко, А. Є.-
dc.date.accessioned2023-12-12T11:04:34Z-
dc.date.available2023-12-12T11:04:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДідич Т. О. Євроінтеграція як головний напрямок зовнішніх функцій України: порівняльно-правовий аналіз на основі досвіду Угорщини/ Т. О. Дідич, А. Є. Шевченко // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2023. –Т. 1. Вип. 79. – С. 35-39. – Бібліогр.: с. 39 (9 назв). URL http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/288560/282206uk
dc.identifier.issn2307-3322-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56603-
dc.description.abstractДаною науковою статтею робиться спроба показати складність євроінтеграційного шляху на прикладі Угорщини. Першим етапом Угорщини була Угода про асоціацію, підписана з Європейським співтовариством 13 листопада 1991 року процес ратифікації був довгим. Угорщина ратифікувала угоду 13 грудня 1993 році ЄС, оголосивши Угорщину кандидатом до Європейського співтовариства, вимагав від неї цілого ряду економічних і політичних реформ. У 1994 році угорський парламент надав повноваження уряду подати в ЄС заяву про прийом Угорщини в повноправні члени цієї організації, Угорська республіка стає асоційованим членом Союзу. В грудні 1997 р. Рада Європи почала переговори про приєднання шести країн, в тому числі Угорщини, до ЄС. Щоправда, дата їх кінцевого вступу до ЄС постійно відкладалася його керівництвом в силу внутрішніх труднощів, які переживав Євросоюз. Характерною рисою сучасного світового розвитку країн є їх активізація інтеграційних процесів у Європі та світі. Навіть ті країни, які не є складовою інтеграційних об’єднань, неминуче відчувають на собі такий вплив. Згадуючи останнє європейське територіальне розширення, Україна стала безпосереднім сусідом ЄС. Що у свій час відкриває нові можливості поглиблення співпраці з останнім. Інтеграція України в європейську спільноту, а згодом і її членство в ЄС не означає автоматичного створення та функціонування в Україні нового зразка громадянського суспільства та правової держави в цілому. Основною проблемою виступає той факт, що українським громадян необхідно самостійно, за допомогою зовнішніх, міжнародних, а також внутрішніх факторів будувати модель вітчизняного громадянського суспільства з усіма його супутніми ознаками та елементами, тим самим практично довівши свою прихильність до базових цінностей Європи, демонструючи готовність до реальних змін та реформ усередині нашої держави. Крок у цьому напрямі – це також одна з низки ще не вирішених проблем, що стоять на перешкоді інтеграційним процесам в Україні.uk
dc.description.abstractThis scientific article attempts to show the complexity of the European integration path using the example of Hungary. The first Hungarian stage was the Association Agreement signed by the European Community on November 13, 1991. The ratification process was long. Hungary ratified the agreement on December 13, 1993. The EU, declaring Hungary a candidate for the European Community, demanded a few economic and political reforms from it. In 1994, the Hungarian Parliament authorized the government to apply to the EU for Hungary’s admission as a full member of this organization, the Republic of Hungary becomes an associate member of the Union. In December 1997, the Council of Europe began negotiations on the accession of six countries, including Hungary, to the EU. However, the date of their final accession to the EU was constantly postponed by its leadership due to internal difficulties experienced by the European Union. A characteristic feature of the modern world development of countries is their activation of integration processes in Europe and the world. Even those countries that are not part of integration associations inevitably feel this influence. Recalling the last European territorial expansion, Ukraine became a direct neighbor of the EU. Which in time opens new opportunities for deepening cooperation with the latter. the integration of Ukraine into the European community, and subsequently its membership in the EU, does not mean the automatic creation and functioning of a new model of civil society and the rule of law in Ukraine as a whole. The main problem is the fact that Ukrainian citizens need to independently, with the help of external, international, as well as internal factors, build a model of domestic civil society with all its accompanying features and elements, thereby practically proving their commitment to the basic values of Europe, demonstrating readiness for real changes and reforms within our state. A step in this direction is also one of several still unresolved problems standing in the way of integration processes in Ukraine.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПраво;-
dc.subjectЄСuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.subjectУгорщинаuk
dc.subjectзовнішні функціїuk
dc.subjectпорівняльно-правовий аналізuk
dc.subjectміжнародно-правове становищеuk
dc.subjectEUuk
dc.subjectUkraineuk
dc.subjectHungaryuk
dc.subjectexternal functionsuk
dc.subjectcomparative legal analysisuk
dc.subjectinternational legal positionuk
dc.titleЄвроінтеграція як головний напрямок зовнішніх функцій України: порівняльно-правовий аналіз на основі досвіду Угорщиниuk
dc.title.alternativeEuropean integration as the main direction of the external functions of Ukraine: a comparative legal analysis based on the experience of Hungaryuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Право. Випуск 79. Том 1. - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
288560-Текст статті-666112-1-10-20231006.pdf297.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.