Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5662
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВисочан, О.С.-
dc.contributor.authorВисочан, О.О.-
dc.date.accessioned2016-01-05T11:32:31Z-
dc.date.available2016-01-05T11:32:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВисочан, О. С. Визнання та облік доходів від реалізації послуг в діяльності туристичних агентств / О. С. Височан, О. О. Височан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / Редкол.: В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Спецвип. 33. Ч.3. – С. 20–29. – Бібліогр.: с. 27–29 (17 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5662-
dc.description.abstractДосліджено питання оформлення договірних відносин турагента з туроператором та туристом. Проаналізовано вплив типу договору на реалізацію туристичного продукту на методику обліку доходів від реалізації у туристичної агенції. Встановлено максимально об’єктивний момент визнання доходів в діяльності турагента відповідно до П(С)БО 15 “Дохід”. Адаптовано методику визнання доходу на дату балансу до потреб суб’єктів туристичної діяльності. Запропоновано облікову модель реалізації турпродукту за посередництва турагенції. Ключові слова: туроператор, турагент, турпродукт, договір посередництва, дохід від реалізації послуг.uk
dc.description.abstractThe question of design of contractual relations with the travel agent, tour operator and tourist researched. The influence of type of contract for the sale of the tourist product on the method of accounting of income from the sale of the travel agency analyzed. The maximum objective point of recognition of income in travel agent according to NAS 15 "Revenue" pointed. Adapted method of revenue recognition on the balance sheet date to the needs of tourist activities. An accounting model of tourist products via travel agencies proposed. Key words: tour operator, travel agency, tourist products, contract mediation, revenue from the sale of services.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectтуроператорuk
dc.subjectтурагентuk
dc.subjectтурпродуктuk
dc.subjectдоговір посередництваuk
dc.subjectдохід від реалізації послугuk
dc.titleВизнання та облік доходів від реалізації послуг в діяльності туристичних агентствuk
dc.title.alternativeRecognition and accounting income from sales of service in activities travel agencyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 3 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИЗНАННЯ ТА ОБЛІК ДОХОДІВ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПОСЛУГ.pdf332.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.