Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56696
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPyroha, I.-
dc.contributor.authorZaborovskyy, V.-
dc.date.accessioned2023-12-15T08:50:57Z-
dc.date.available2023-12-15T08:50:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationPyroha I. Constitutional and legal principles regulating the right to education: current state and development prospects./ I. Pyroha, V. Zaborovskyy // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2023. –Т. 1. Вип. 79. – P. 160-164. – Бібліогр.: p. 164 (11 назв). URL http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/288595/282242uk
dc.identifier.issn2307-3322-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56696-
dc.description.abstractPurpose. The purpose of this article is an in-depth analysis and systematization of the constitutional and legal principles that underlie the regulation of the right to education in modern society. This article is aimed at highlighting the current aspects of the constitutional provision of educational rights, assessing the current state of these principles and considering possible prospects for development in the future.Research methods. The methodological basis of the scientific article is a complex of general scientific and special scientific methods of cognition, the application of which allowed to reveal the essence of the constitutional and legal principles of regulation of the right to education under modern conditions. Results and conclusions. Within the framework of scientific research, attention is focused on the challenges and opportunities facing the paradigm of the constitutional and legal foundations of the regulation of the right to education, namely: globalization of legal systems (active world integration, exchange of ideological and cultural assets), digital revolution (rapid development of the technology market) , geopolitical conflicts (obstacles in access to education, deterioration of the quality of education), demographic changes (the growing population creates a demand for proper provision of high-quality education for citizens) and inclusive education (taking into account the special needs of students in the process of providing educational services).The consequences of the existence of such challenges, which are manifested in the emergence of new standards and approaches in the constitutional and legal regulation of the right to education, are indicated, in particular: quality and accessibility of education, inclusiveness of education, universality of education, flexibility and adaptation in education, digitalization of education, etc.uk
dc.description.abstractМета даної статті полягає у глибокому аналізі та систематизації конституційно-правових принципів, які лежать в основі регулювання права на освіту в сучасному суспільстві. Наукова робота спрямована на висвітлення актуальних аспектів конституційного забезпечення освітніх прав, оцінку сучасного стану даних принципів та розгляд можливих перспектив розвитку в майбутньому. Методи дослідження. Методологічною основою наукової статті є комплекс загальнонаукових та спеціально-наукових методів пізнання, застосування яких дозволило розкрити сутність конституційно-правових засад регулювання права на освіту в сучасних умовах. Результати та висновки. В рамках наукового дослідження акцентується увага на викликах та можливостях, які стоять перед парадигмою конституційно-правових засад регулювання права на освіту, а саме: глобалізації правових систем (активної світової інтеграції, обміну ідейними, культурними надбаннями), цифрової революції (стрімкого розвитку ринку технологій), геополітичних конфліктів (перешкоджання в доступі до освіти, погіршення якості освіти), демографічних змін (зростаюча чисельність населення створює попит на належне забезпечення якісною освітою громадян) та інклюзивної освіти (врахування особливих потреб здобувачів у процесі провадження освітніх послуг).Зазначено наслідки існування таких викликів, які проявляються у появі модернізованих стандартів та підходів щодо конституційно-правового регулювання права на освіту, зокрема: якості та доступності освіти, інклюзивності освіти, універсальності освіти, гнучкості та адаптації в освіті, цифровізації освіти тощо.uk
dc.language.isoenuk
dc.relation.ispartofseriesПраво;-
dc.subjectconstitutional right to educationuk
dc.subjectprospects for the development of the constitutional right to educationuk
dc.subjectuniversal accessibilityuk
dc.subjectquality of educationuk
dc.subjectinclusiveness of educationuk
dc.subjecte-educationuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectglobal cooperationuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectflexibilityuk
dc.subjecthuman rightsuk
dc.subjecteducational standardsuk
dc.subjectsocial developmentuk
dc.subjectконституційне право на освітуuk
dc.subjectперспективи розвитку конституційного права на освітуuk
dc.subjectуніверсальна доступністьuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectінклюзивність освітиuk
dc.subjectелектронна освітаuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectглобальна співпрацяuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectгнучкістьuk
dc.subjectправа людиниuk
dc.subjectосвітні стандартиuk
dc.subjectсоціальний розвитокuk
dc.titleConstitutional and legal principles regulating the right to education: current state and development prospectsuk
dc.title.alternativeКонституційно-правові засади регулювання права на освіту: сучасний стан та перспективи розвиткуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2023 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Право. Випуск 79. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
288595-Текст статті-666204-1-10-20231007.pdf361.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.