Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56773
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛях, Тетяна Олегівна-
dc.date.accessioned2023-12-18T01:29:08Z-
dc.date.available2023-12-18T01:29:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМатеріали Міжнародної наукової конференції «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи» (21 квітня 2023 р.). Том XIV: Виміри сталого розвитку в теорії та практиці / [Ред. Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. – Конін – Ужгород – Перемишль – Херсон: Посвіт, 2023. – С. 118-121.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56773-
dc.description.abstractФеномен танцю став об’єктом уваги українських літературознавців (І. Бестюк, А. Матусяк, О. Мельник). У новелі ХХ століття, котра орієнтується на естетичний дискурс українського модернізму, танець відображає глибинні аспекти буття, те, що можна пізнати інтуїтивно. Мета пропонованого дослідження – простежити танець як маркер метафізичного в новелах М. Яцкова, Марка Черемшини, В. Стефаника, М. Рошка.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтанець, метафізичне, новела, модернізм, буттяuk
dc.titleТАНЕЦЬ ЯК МАРКЕР МЕТАФІЗИЧНОГО В УКРАЇНСЬКІЙ НОВЕЛІ ХХ СТОЛІТТЯuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лях Т. Танець як маркер метафізичного в українській новелі.pdf279.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.