Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/569
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКоржинська, Тетяна Валентинівна-
dc.date.accessioned2015-01-28T11:31:20Z-
dc.date.available2015-01-28T11:31:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКоржинська, Т. В. Історіографічний аспект розвитку освіти дорослих в Сполучених Штатах Америки [Текст] / Т. В. Коржинська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 103–105. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 105 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/569-
dc.descriptionThe article is devoted to the analysis of historiographic aspects concerning the history of adult education in the United States of America. Theoretical approaches of American scientists to the problem of adult education have been analyzed, their importance and necessity have been substantiated. Adult education is seen as an educational process of lifelong learning, which aims to meet the educational needs of adults, their future social and professional growth and development. Key words: adult education, historiography, formal education, informal education, non-formal education. Серія “Педагогіка, соціальна робота“.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу історіографічного аспекту розвитку освіти дорослих у Сполучених Штатах Америки. Здійснено аналіз теоретичних підходів американських учених до проблем освіти дорослих, доведено їх важливість та акту- альність. Освіта дорослих розглядається як освітній процес навчання впродовж життя, який спрямований на задоволення освітніх потреб дорослих, їхнього подальшого соціально- професійного зростання та самореалізації. Ключові слова: освіта дорослих, історіографія, фор- мальна освіта, неформальна освіта, інформальна освітаuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна роботаuk
dc.subjectосвіта дорослихuk
dc.subjectісторіографіяuk
dc.subjectформальна освітаuk
dc.subjectнеформальна освітаuk
dc.subjectінформальна освітаuk
dc.titleІсторіографічний аспект розвитку освіти дорослих в Сполучених Штатах Америкиuk
dc.title.alternativeHistoriographic aspects of the development of adult education in the United Statesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.