Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛiп’янiна-Гончаренко, Х. В-
dc.date.accessioned2024-01-03T12:27:34Z-
dc.date.available2024-01-03T12:27:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛіп’яніна-Гончаренко, Х. В. Метод генерування рекламного зображення на основі відео потоку / Х. В. Ліп’яніна-Гончаренко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Математика і інформатика / редкол. М. М. Маляр. – Ужгород : Говерла, 2023. – №2№Вип. 43. – С. 130-135. – Бібліогр.: с. 134-135 (9 назв). – Рез. укр., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57163-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1LSbomiixe-8ewVeTTBvr1oJJHu8Vv1vI/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractЦя стаття присвячена розробцi та дослiдженню нового методу генерацiї рекламного зображення на основi вiдео потоку. Метод використовує технологiї машинного навчання та комп’ютерного зору для автоматизацiї процесу вибору ключових кадрiв з вiдеопотоку i створення привабливих рекламних зображень. Робота включає розробку методу для генерацiї рекламного зображення на основi вибраних кадрiв та алгоритму для аналiзу вiдео потоку i вибору ключових кадрiв. Розроблений метод має на метi пiдвищити ефективнiсть рекламних кампанiй, зменшити час i ресурси, необхiднi для створення рекламних зображень, i дозволить брендам краще адаптуватися до змiнних умов ринку та вимогь аудиторiї.uk
dc.description.abstractThis article is dedicated to the development and investigation of a new method for generating an advertising image based on a video stream. The method utilizes machine learning and computer vision technologies to automate the process of selecting key frames from a video stream and creating appealing advertising images. The work includes the development of a method for generating an advertising image based on selected frames and an algorithm for analyzing the video stream and selecting key frames. The developed method aims to increase the effectiveness of advertising campaigns, reduce the time and resources required for creating advertising images, and allow brands to better adapt to changing market conditions and audience demands.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ " Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesМатематика і інформатика;-
dc.subjectрекламне зображенняuk
dc.subjectмашинне навчанняuk
dc.subjectкомп’ютерний зiрuk
dc.subjectключовi кадри,uk
dc.subjectаналiз вiдеоuk
dc.subjectгенерацiя зображенняuk
dc.subjectadvertising imageuk
dc.subjectmachine learninguk
dc.subjectcomputer visionuk
dc.subjectkey framesuk
dc.subjectvideo analysisuk
dc.subjectimage generationuk
dc.titleМетод генерування рекламного зображення на основі відео потокуuk
dc.title.alternativeA method of generating an advertising image based on a video streamuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Математика і інформатика. Том 43, №2 — 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОД ГЕНЕРУВАННЯ.pdf328.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.