Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХмуринська, Т.О.-
dc.date.accessioned2016-01-11T13:37:22Z-
dc.date.available2016-01-11T13:37:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationХмуринська, Т. О. Визначення специфіки соціально-педагогічної діяльності [Текст] / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 168–170. – Бібліогр.: с. 170 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5718-
dc.description.abstractАктуальність дослідження полягає у тому, що незважаючи на те, що проблемі професійної підготовки соціальних педагогів присвячено багато уваги, питання формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів залишилося невивченим. У даній статті ми розглянули специфіку соціально-педагогічної діяльності (сфер, напрямів, цінностей, мети, завдань принципів і функцій) та її значення для визначення критеріїв соціально-професійної зрілості майбутнього соціального педагога. Ключові слова: соціально-педагогічна діяльність, сфера соціально педагогічної діяльності, мета, принципи, функції, цінності.uk
dc.description.abstractThe significance of the research is determined by the lack of studies focused on social and professional maturity formation, despite the great deal of attention paid to the problem of social-pedagogical maturity of social pedagogues-to-be. The current paper is concerned with the peculiarities of social-pedagogue activity (spheres, directions, values, purpose, tasks, principles and functions) and its importance for determining the criteria of social professional maturity of social pedagogues-to-be. Key words: social-pedagogical activity, the field of social-pedagogical activity, purpose, principles, functions, values.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсоціально-педагогічна діяльністьuk
dc.subjectсфера соціально-педагогічної діяльностіuk
dc.subjectметаuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectфункціїuk
dc.subjectцінностіuk
dc.titleВизначення специфіки соціально-педагогічної діяльностіuk
dc.title.alternativeDefining the social-pedagogical activity peculiaritiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2011 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИЗНАЧЕННЯ СПЕЦИФІКИ СОЦІАЛЬНО–ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf174.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.