Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5718
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хмуринська, Т.О. | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-11T13:37:22Z | - |
dc.date.available | 2016-01-11T13:37:22Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Хмуринська, Т. О. Визначення специфіки соціально-педагогічної діяльності [Текст] / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 168–170. – Бібліогр.: с. 170 (7 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5718 | - |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження полягає у тому, що незважаючи на те, що проблемі професійної підготовки соціальних педагогів присвячено багато уваги, питання формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів залишилося невивченим. У даній статті ми розглянули специфіку соціально-педагогічної діяльності (сфер, напрямів, цінностей, мети, завдань принципів і функцій) та її значення для визначення критеріїв соціально-професійної зрілості майбутнього соціального педагога. Ключові слова: соціально-педагогічна діяльність, сфера соціально педагогічної діяльності, мета, принципи, функції, цінності. | uk |
dc.description.abstract | The significance of the research is determined by the lack of studies focused on social and professional maturity formation, despite the great deal of attention paid to the problem of social-pedagogical maturity of social pedagogues-to-be. The current paper is concerned with the peculiarities of social-pedagogue activity (spheres, directions, values, purpose, tasks, principles and functions) and its importance for determining the criteria of social professional maturity of social pedagogues-to-be. Key words: social-pedagogical activity, the field of social-pedagogical activity, purpose, principles, functions, values. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | соціально-педагогічна діяльність | uk |
dc.subject | сфера соціально-педагогічної діяльності | uk |
dc.subject | мета | uk |
dc.subject | принципи | uk |
dc.subject | функції | uk |
dc.subject | цінності | uk |
dc.title | Визначення специфіки соціально-педагогічної діяльності | uk |
dc.title.alternative | Defining the social-pedagogical activity peculiarities | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВИЗНАЧЕННЯ СПЕЦИФІКИ СОЦІАЛЬНО–ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf | 174.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.