Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскалюк, Світлана Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-01-09T11:50:28Z-
dc.date.available2024-01-09T11:50:28Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМоскалюк, С. С. Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємства / С. С. Москалюк // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Поліграфцентр "Ліра", 2007. – Спецвип. 22 Ч. 3. – С.266-270. – Бібліогр.:с.270 (8 назв).uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57344-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1l6FxSSP0BuLqB5MFU6xwYYcXucCKpPzF/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ ринковій економіці категорія "бренд" набуває нового значення, а саме: стає вираженням інтересів підприємства, одним з основних джерел отримання прибутку у довгостроковому періоді. Від простої позначки на товарі бренд стає ключовим елементом у стратегічному розвитку підприємства. Відомі бренди не з'являються і не існують самі по собі. Вони потребують цілеспрямованої систематичної роботи по створенню та розвитку іміджу бренда. Впроваджуючи бренд-менеджмент в управлінську діяльність необхідно мати чітке уявлення про його структуру та функціональну сутність. В статті розглядаються організаційні передумови впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність. Запропоновано етапи впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПоліграфцентр "Ліра"uk
dc.subjectреорганізаціяuk
dc.subjectреструктуризаціяuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectбренд-менеджерuk
dc.subjectуправлінець торговою маркоюuk
dc.titleВпровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Економіка. Спецвипуск 22. Частина 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Спецвип. 22. Ч.ІІІ.pdf151.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.