Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5734
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Г.В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-12T09:57:21Z | - |
dc.date.available | 2016-01-12T09:57:21Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Щербан, Г. В. Особливості формування продуктивних взаємин у навчанні [Текст] / Г. В. Щербан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 189–192. – Бібліогр.: с. 191 (6 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5734 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються психологічні особливості організації суб’єкт-предмет-суб’єктних взаємин у навчання, як неперервного процесу розв’язання вчителем нескінченного ряду навчальних задач, спрямованих на досягнення загальної мети – формування особистості учня. У дослідженні доведено, що суб’єкт-предмет-суб’єктні взаємини у навчанні формуються під час навчального спілкування, яке слід розуміти, як процес спільної роботи учителя і учня, у якому ця форма взаємодії будується на активному зворотному зв’язку, який організовує, регулює і збагачує кожного з учасників цього процесу. Ключові слова: навчальне спілкування, навчальна задача, педагогічна компетенція, суб’єкт-предмет-суб’єктні взаємини у навчанні. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article has considered the psychological features of the organization, subject-object-subject relationship in training, as a continuous process to address the teacher of an infinite number of training tasks aimed at achieving a common goal – the formation of the individual student. The study has proved that the subject-object-subject relationship in the teaching process are formed during the academic communication, which must be understood as a process of general work of teacher and student, in which this form of interaction is based on active feedback, which organizes, manages and enriches each participant of this process. Keywords: teaching communication, learning task, teacher competence, subjects, subject-object-subject relationship in training. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | навчальне спілкування | uk |
dc.subject | навчальна задача | uk |
dc.subject | педагогічна компетенція | uk |
dc.subject | суб’єкт-предмет-суб’єктні взаємини у навчанні | uk |
dc.title | Особливості формування продуктивних взаємин у навчанні | uk |
dc.title.alternative | Specifics of productive relationship forming in the teaching process | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНИХ ВЗАЄМИН У НАВЧАННІ.pdf | 158.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.