Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/573
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шукатка, Оксана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-28T12:06:09Z | - |
dc.date.available | 2015-01-28T12:06:09Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Шукатка, О. В. Компетентнісний підхід у вирішенні проблем здоров’язбереження [Текст] / О. В. Шукатка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 182–185 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 184 (8 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/573 | - |
dc.description | The article highlights three stages of competency approach in modern education. It has been generalized, that the programme of the Council of Europe to reform education is essential to identify key competencеs, which students are to acquire to get higher education and successful future career. The main provisions of the contents of core competences in the context of researching competency approach in solving the problems of health have been defi ned. The understanding of the difference between competence and competency has been concretized. Key words: competences, competencies, competency approach, healthcare. | uk |
dc.description.abstract | У статті висвітлено три етапи становлення компетентнісного підходу в сучасній освіті. Уза- гальнено, що в програмі Ради Європи для реформ освіти суттєвим є визначення ключових компетецій (key competencies), якими опановують студенти як для здобутя вишої освіти, так і для успішної май- бутньої професійної діяльності. Визначено основні положення змісту ключових компетенцій у контек- сті дослідження компетентнісного підходу у ви- рішенні проблем здоров’язбереження. Конкретизо- вано відмінність між розумінням компетенції та компетентності. Ключові слова: компетенції, компетентності, компетентнісний підхід, здоров’язбереження. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | компетенції | uk |
dc.subject | компетентності | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | здоров’язбереження | uk |
dc.title | Компетентнісний підхід у вирішенні проблем здоров’язбереження | uk |
dc.title.alternative | Competency−based approach in solving problems of health protection | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД.pdf | 249.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.