Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57811
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавчук, Н. М.-
dc.date.accessioned2024-01-22T12:28:02Z-
dc.date.available2024-01-22T12:28:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСавчук, Н. М. Формування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення української мови на основі особистісно орієнтованого підходу / Н. М. Савчук // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (гол. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2021. – Т.1, Вип. 19. – С. 56–61. – Бібліогр.: с. 61 (12 назв); рез. укр., англ.uk
dc.identifier.issn2663-4880-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57811-
dc.description.abstractСучасна концепція національної освіти ставить у процесі вивчення української мови за професійним спрямуванням перед науково-педагогічним працівником чітку вимогу – сприяти формуванню готовності до професійного спілкування та розвитку національно-мовної особистості, яка характеризується свідомим ставленням до мови, розвиненим мовленням, мисленням, інтелектом. У процесі вивчення української мови за професійним спрямуванням основним завданням є формування національно-патріотичної свідомості, розвитку духовних якостей мовної особистості, яка вміє використовувати набуті в процесі вивчення української мови за професійним спрямуванням знання, уміння та навички та здійснює професійне спілкування. Нові пріоритети розвитку системи освіти висувають високі вимоги до компетентності фахівців різних напрямів, що потребує суттєвих змін у професійній підготовці. У статті проведений аналіз формування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення української мови на основі особистісно орієнтованого підходу. Проаналізовано наукові підходи вчених до визначення поняття «готовність». У процесі дослідження було визначено, що формуванню готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення «Української мови за професійним спрямуванням» сприяє проведення таких форм занять, як презентації, конференції, тренінги, рольові та ділові ігри, дискусії. Формування готовності до професійного спілкування здобувачів вищої освіти здійснюється на основі оволодіння сукупністю відповідних комунікативних умінь, які формуються за допомогою вивчення «Української мови за професійним спрямуванням». Запропоновано психолого-педагогічні умови для формування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення «Української мови за професійним спрямуванням» на основі особистісно орієнтованого підходу.uk
dc.description.abstractThe modern concept of national education puts a clear requirement for scientific and pedagogical workers in the process of studying Ukrainian language in a professional direction: to promote the formation of readiness for professional communication and development of national – linguistic personality, which is characterized by a conscious attitude to language, developed speech, thinking, intellect. During Ukrainian language learning in a professional orientation the main task is to form national-patriotic consciousness, to develop spiritual qualities of a linguistic personality, capable of using the knowledge, abilities and skills acquired while learning Ukrainian in a professional orientation, and to carry out professional communication. New priorities in the development of the educational system impose high demands on the competence of specialists in various directions, requiring significant changes in professional training. The article analyzes the formation of readiness for professional communication of students in the process of learning the Ukrainian language on the basis of personality-oriented approach. Scientific approaches of scientists to the definition of “readiness” are analyzed. In the course of the research it was determined that the formation of readiness for professional communication of students in the process of learning “Ukrainian language for professional purposes” is facilitated by such forms of classes as presentations, conferences, trainings, role and business games, discussions. The formation of readiness for professional communication of higher education seekers is carried out on the basis of mastering a set of relevant communication skills, which are formed through the study of “Ukrainian language for professional purposes”. Psychological and pedagogical conditions for the formation of readiness for professional communication of students in the process of studying the “Ukrainian language for professional purposes” on the basis of personality-oriented approach are proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectпрофесійне спілкуванняuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectпрофесійна готовністьuk
dc.subjectособистісно орієнтований підхідuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectprofessional communicationuk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjectprofessional readinessuk
dc.subjectpersonality-oriented approachuk
dc.subjectcommunicative competenceuk
dc.titleФормування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення української мови на основі особистісно орієнтованого підходуuk
dc.title.alternativeFormation of preparedness for professional communication of students in the process of studying the Ukrainian language on the basis of a personality-oriented approachuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 19 Том 1 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ.pdf461.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.