Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57875
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мелеганич, Ганна Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-24T08:31:16Z | - |
dc.date.available | 2024-01-24T08:31:16Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Мелеганич Г. Освітні пріоритети в цілях сталого розвитку ООН до 2030 року: досвід України / Г. Мелеганич // Міжнародний науковий вісник : зб. наук. пр. / голов. ред. І. В. Артьомов. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2022. – №Вип. 1-2 (25-26) : За матеріалами міжнародної інтернет-конференції "Підвищення якості європейських студій через співпрацю із закладами вищої освіти сусідніх країн-членів ЄС" та конкурсу студентських наукових робіт "Імпл. – С. 92–100. – Бібліогр.: с. 99–100 (7 назв). – Рез.: укр., англ. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57875 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1BwwnWMu99eXlFzNS6eg3sRdEfnpTLVdy/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Про концепцію сталого розвитку більшість розвинутих країн знають не з теорії, а з практики. Це проявляється у державній політиці при прийнятті рішень, у локальних ініціативах та у способі життя значної частини громадян. Цього б не було без відповідної освітньої політики: від дитячого садочка до закладу вищої освіти. | uk |
dc.description.abstract | Most developed countries know about the concept of sustainable development not from theory but from practice. This is manifested in public policy in decision-making, in local initiatives and in the way of life of a significant part of citizens. This would not be possible without an appropriate educational policy from kindergarten to higher education. Education for sustainable development aims to form a worldview based on the principles of sustainable development, as well as systematization and assimilation of information on sustainable development. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ "УжНУ" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Міжнародний науковий вісник; | - |
dc.subject | концепція | uk |
dc.subject | школи | uk |
dc.subject | наука | uk |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk |
dc.subject | людство | uk |
dc.subject | молодь | uk |
dc.subject | science | uk |
dc.subject | concept | uk |
dc.subject | schools | uk |
dc.subject | institutions of higher education | uk |
dc.subject | youth | uk |
dc.title | Освітні пріоритети в цілях сталого розвитку ООН до 2030 року: досвід України | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Міжнародний науковий вісник. Випуск 1-2 (25-26) 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСВІТНІ ПРІОРИТЕТИ.pdf | 840.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.