Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМелеганич, Ганна Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-01-24T08:31:16Z-
dc.date.available2024-01-24T08:31:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМелеганич Г. Освітні пріоритети в цілях сталого розвитку ООН до 2030 року: досвід України / Г. Мелеганич // Міжнародний науковий вісник : зб. наук. пр. / голов. ред. І. В. Артьомов. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2022. – №Вип. 1-2 (25-26) : За матеріалами міжнародної інтернет-конференції "Підвищення якості європейських студій через співпрацю із закладами вищої освіти сусідніх країн-членів ЄС" та конкурсу студентських наукових робіт "Імпл. – С. 92–100. – Бібліогр.: с. 99–100 (7 назв). – Рез.: укр., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57875-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1BwwnWMu99eXlFzNS6eg3sRdEfnpTLVdy/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractПро концепцію сталого розвитку більшість розвинутих країн знають не з теорії, а з практики. Це проявляється у державній політиці при прийнятті рішень, у локальних ініціативах та у способі життя значної частини громадян. Цього б не було без відповідної освітньої політики: від дитячого садочка до закладу вищої освіти.uk
dc.description.abstractMost developed countries know about the concept of sustainable development not from theory but from practice. This is manifested in public policy in decision-making, in local initiatives and in the way of life of a significant part of citizens. This would not be possible without an appropriate educational policy from kindergarten to higher education. Education for sustainable development aims to form a worldview based on the principles of sustainable development, as well as systematization and assimilation of information on sustainable development.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародний науковий вісник;-
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectшколиuk
dc.subjectнаукаuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectлюдствоuk
dc.subjectмолодьuk
dc.subjectscienceuk
dc.subjectconceptuk
dc.subjectschoolsuk
dc.subjectinstitutions of higher educationuk
dc.subjectyouthuk
dc.titleОсвітні пріоритети в цілях сталого розвитку ООН до 2030 року: досвід Україниuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Міжнародний науковий вісник. Випуск 1-2 (25-26) 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСВІТНІ ПРІОРИТЕТИ.pdf840.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.