Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5793
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГомонюк, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-01-13T11:55:56Z-
dc.date.available2016-01-13T11:55:56Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГомонюк, О. М. Спрямованість змісту практичної підготовки на розвиток професійно-педагогічної культури майбутніх соціальних педагогів [Текст] / О. М. Гомонюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 45–47. – Бібліогр.: с. 47 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5793-
dc.description.abstractВажливою умовою формування готовності студентів до соціально-педагогічної діяльності є педагогічне спілкування студентів з дітьми, що можливо при включенні студентів в активну практичну діяльність у різних типах освітніх і соціальних установ. Неодмінною ознакою професійно-педагогічної культури соціального педагога виступає вміння співвіднести наявні знання із цілями, умовами й способами практичної діяльності. Саме тому практика й волонтерська робота дозволяють майбутнім соціальним педагогам виявити позитивні сторони й недоліки своєї професійної підготовки, глибше усвідомити ступінь складності обов’язків, які пов’язані з майбутньою професійною діяльністю, роль і значення особистісних і професійно-важливих якостей. Особливості спрямованості змісту практичної підготовки на розвиток професійно-педагогічної культури майбутнього соціального педагога розкриває наша стаття. Ключові слова: готовність до соціально-педагогічної діяльності, практична діяльність, професійно-педагогічна культура, майбутній соціальний педагог.uk
dc.description.abstractThe important condition in student’s readiness formation of the social-pedagogues activity is the pedagogical communication between students and children, which may be possible when students and involved in the active practical activity in different types of pedagogical and social institutions. The main feature of professional pedagogical culture is ability to cooperate available knowledge, which aims, conditions and ways of practical activity. That’s why practical and volunteer work enables future social pedagogues to show both positive features and weaknesses of their professional level and perceive the complexity of their duties connected with their future professional activity as well as the importance of their personal and professional qualities. Our article shows the special features of the essence direction of practical preparation to the development of the given personality characteristics of future social pedagogues. Key words. Professional pedagogical culture, social-pedagogues activity, of practical preparation, of future social pedagogues.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectготовність до соціально-педагогічної діяльностіuk
dc.subjectпрактична діяльністьuk
dc.subjectпрофесійно-педагогічна культураuk
dc.subjectмайбутній соціальний педагогuk
dc.titleСпрямованість змісту практичної підготовки на розвиток професійно-педагогічної культури майбутніх соціальних педагогівuk
dc.title.alternativePurposefully directed content of practical training on the development of professional-pedagogic culture of future social pedagoguesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СПРЯМОВАНІСТЬ ЗМІСТУ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ.pdf236.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.