Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58028
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЩелкунова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-01-29T13:22:39Z-
dc.date.available2024-01-29T13:22:39Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЩелкунова, О. В. Регіональний маркетинг як складова стратегічного потенціалу області/ О. В. Щелкунова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород : УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС:збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 48-51. – Бібліогр.: с. 51 (5 назв).uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58028-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1CBR-EAHiUvAgYMv7k86Ruoaw6S_7ZAa7/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ наведеній статті автор розглядає новий підхід до формування потенціалу розвитку області на основі впровадження та розвитку регіонального маркетингу. На основі критичного огляду сучаснuх вuзначень вдосконалено наповнення категорії регіонального маркетиигу. Запропонована схема складових стратегічного потенціалу області та показано місце регіонального маркетингу в системі стратегічного потенціалу. З іншого боку, розкриті складові елементи cucтeми регіонального маркетингу . .У статті також запропоновано класифікацію цілей регіонального маркетингу, групування споживачів регіонального ринку, та етапи впровадження регіонального маркетингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectпотенціалuk
dc.subjectрегіонuk
dc.subjectрегіональний маркетингuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectсегментuk
dc.titleРегіональний маркетинг як складова стратегічного потенціалу областіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Спеціальний випуск. Серія: Економіка, Випуск 23 (2007)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.