Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58028
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩелкунова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-01-29T13:22:39Z-
dc.date.available2024-01-29T13:22:39Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЩелкунова, О. В. Регіональний маркетинг як складова стратегічного потенціалу області/ О. В. Щелкунова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород : УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС:збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 48-51. – Бібліогр.: с. 51 (5 назв).uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58028-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1CBR-EAHiUvAgYMv7k86Ruoaw6S_7ZAa7/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ наведеній статті автор розглядає новий підхід до формування потенціалу розвитку області на основі впровадження та розвитку регіонального маркетингу. На основі критичного огляду сучаснuх вuзначень вдосконалено наповнення категорії регіонального маркетиигу. Запропонована схема складових стратегічного потенціалу області та показано місце регіонального маркетингу в системі стратегічного потенціалу. З іншого боку, розкриті складові елементи cucтeми регіонального маркетингу . .У статті також запропоновано класифікацію цілей регіонального маркетингу, групування споживачів регіонального ринку, та етапи впровадження регіонального маркетингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectпотенціалuk
dc.subjectрегіонuk
dc.subjectрегіональний маркетингuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectсегментuk
dc.titleРегіональний маркетинг як складова стратегічного потенціалу областіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.