Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58067
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМойсеєнко, Ірина Павлівна-
dc.contributor.authorДронюк, Іванна Мирославівна-
dc.contributor.authorЦмонь, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2024-01-30T13:35:24Z-
dc.date.available2024-01-30T13:35:24Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМойсеєнко, І. П. Стратегія формування конкурентоспроможності підприємства в умовах транскордонного співробітництва/ І. П. Мойсеєнко, І. М. Дронюк, О. І. Цмонь // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород : УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 81-85. – Бібліогр.: с. 85 (12 назв).uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58067-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/14f282Lfigb91ROYfsYdbCHjldwpPIsJB/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractДля конкурентоспроможності національної економіки в сучасних умовах глобалізації необхідно забезпечити існування стійких конкурентоспроможних підприємств. Формування стратегії конкурентоспроможності підприємства запропоновано розглядати з точки зору його інтелектуального потенціалу. Здійснена ідентифікація стратегічних ключових компетенцій підприємства, які формують його конкурентні переваги, на основі аналізу чинників зовнішнього середовища. Показано, що в умовах транскордонного співробітництва важливого значення набувають міжкультурні компетенції.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectкопкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectінтелектуальний потенціал підприємстваuk
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk
dc.subjectключові компетенціїuk
dc.titleСтратегія формування конкурентоспроможності підприємства в умовах транскордонного співробітництваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Спеціальний випуск. Серія: Економіка, Випуск 23 (2007)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.