Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58070
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДочинець, Н. М.-
dc.date.accessioned2024-01-30T13:42:05Z-
dc.date.available2024-01-30T13:42:05Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationДочинець, Н. М. Дослідження й оцінка розвитку консюмеризму в Закарпатській області / Н. М. Дочинець// Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 85-92. – Бібліогр.: с. 92 (12 назв).uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58070-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1Ezsfi_Ynp1zADVJQWLRG4TJTX-XGGAOT/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статті представлені результати дослідження консюмеристських настроїв у Закарпатській області; запропоновано методику вимірювання розвитку консюмеризму на територіях регіону, в основі якої лежить побудова й розрахунок синтетичного показника - регіонального індексу розвитку консюмеризму (ІРК). Використання методики в практиці регіонального управління дає змогу проводити територіальні порівняння і визначати рівень розвитку консюмеризму у різних містах і районах області.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectконсюмеризмuk
dc.subjectправа споживачівuk
dc.subjectрегіональний індекс розвитку консюмеризмуuk
dc.titleДослідження й оцінка розвитку консюмеризму в Закарпатській областіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.