Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПарпан, Тарас Васильович-
dc.contributor.authorЛопарьова, О. Б.-
dc.date.accessioned2024-01-31T09:44:10Z-
dc.date.available2024-01-31T09:44:10Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationПарпан, Т. В. Поява і вплив ожини сизої (Rubus caesius L.) на природне відновлення ялиці білої (Abies alba Mill.) / Т. В. Парпан, О. Б. Лопарьова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Біологія / редкол.: В.І. Ніколайчук (гол. ред.) І.П. Григорюк, В.Г. Рошко та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 15. – С. 24-27. – Бібліогр.: с. 27 (7 назв). – Рез. укр., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58107-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1Q0wFY3_k5dcsSfoZcVI4Nx9iPjF3Jizd/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractProjective covering of the blackberry depends оn the light factor and correlates with humus types. Complete covering of the blackberry is found іn а mull type of humus. In other types of humus the degree of covering deaeases. In cases of higher degrees of blackberry covering its influence оп the number and length of terminal and side branches is traced much more сІеarlу. The natural regeneration of Abies alba Міll is also possible with the blackberry available.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУuk
dc.relation.ispartofseriesБіологія;-
dc.titleПоява і вплив ожини сизої (Rubus caesius L.) на природне відновлення ялиці білої (Abies alba Mill.)uk
dc.title.alternativeThte Emergence and Injluence of blackberries (Rubus caesius L.) оn the Natural Regeneration of Abies аlbа Milluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2004 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Біологія. Випуск 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Біологія.pdf220.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.