Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвида, Іванна Василівна-
dc.date.accessioned2024-01-31T12:09:19Z-
dc.date.available2024-01-31T12:09:19Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationСвида, І. В. Сучасний стан та особливості розвитку готельного бізнесу в умовах транскордонного співробітництва/ І. В. Свида// Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 141-145. – Бібліогр.: с. 145 (4 назви).uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58120-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1i2vMFUOgcIJBablPfcLmLL1_udSDh1_n/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractМетою статті є здійснення аналізу сучасного стану розвитку готельного бізнесу, виявлення основних факторів, що найбільшою мірою впливають на розвиток і функціонування готельних підприємств та вироблення чітких рекомендацій щодо удосконалення управління підприємствами готельного бізнесу на рівні держави та регіону.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectготельний бізнесuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk
dc.subjectмеханізми ринкового управлінняuk
dc.titleСучасний стан та особливості розвитку готельного бізнесу в умовах транскордонного співробітництваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.