Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58136
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаганець, Мирослава Василівна-
dc.contributor.authorФордзюн, Юрій lванович-
dc.date.accessioned2024-01-31T12:57:00Z-
dc.date.available2024-01-31T12:57:00Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКаганець, М. В. Роль та значення маркетингових досліджень ринку взуття в контексті євроінтеграційних та глобалізаційних процесів і впливу на процеси регіонального ринку/ М. В. Каганець // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка./ редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 55-58. – Бібліогр.: с. 58 (5 назв).uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58136-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1wprkEsx_lV24k-s3XuDj-ppIv2gaKJeY/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractСтаття присвячена маркетинговому дослідженню ринку взуття в Україні. Методом анкетного опитування проводилось вивчення думок потенційних споживачів щодо взуття. Вивчались обізнаність, мотивація споживачів щодо вибору взуття, здійснювалась класифікація споживачів на групи. Виявлено закономірний зв'язок між наявністю неякісного взуття на споживчому ринку та загальною необізнаністю споживача щодо критеріїв якості взуття. Запропоновано спосіб швидкої оцінки якості взуття споживачами у відповідності з гаслом - «Розумна ціна - відповідна якість».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectвзуттяuk
dc.subjectякістьuk
dc.subjectфункціїuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectанкетаuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectвиробникuk
dc.subjectдержавне регулюванняuk
dc.titleРоль та значення маркетингових досліджень ринку взуття в контексті євроінтеграційних та глобалізаційних процесів і впливу на процеси регіонального ринкуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.