Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58164
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПенцах, Євген Ярославович-
dc.date.accessioned2024-02-01T07:28:01Z-
dc.date.available2024-02-01T07:28:01Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationПенцак, Є. Я. Маркетинг індивідуалізованих банківських послуг в умовах транскордонного співробітництва/ Є. Я. Пенцак// Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 59-63. – Бібліогр.: с. 63 (6 назв).uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58164-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1tX9PuJf63CWB0K_e3P8dkxtgpjKta19J/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ роботі розглядається маркетинговий підхід до сегментації важливих клієнтів банку у сфері надання послуг з приватного банківництва. Ця нова послуга була запропонована кількома мережами українських банків з метою надання своїм клієнтам різноманітних послуг з управління інвестиційним портфелем клієнта. У роботі запропоновано економіко-математичний підхід до визначення індивідуальних параметрів клієнта, які повністю визначають внутрішні характеристики інвестора у його ставленні до ризику. Навчившись визначати такі приховані характеристики важливого клієнта, дозволить фінансовому консультанту банку запропонувати найбільш пристосований до індивідуальних характеристик клієнта інвестиційний портфель і в подальшому управляти ним.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.titleМаркетинг індивідуалізованих банківських послуг в умовах транскордонного співробітництваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.