Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58204
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorYunusova, Narmina-
dc.date.accessioned2024-02-01T17:31:32Z-
dc.date.available2024-02-01T17:31:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationYunusova, Narmina Globalization as a factor in the development of language processes / Narmina Yunusova // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (гол. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2021. – Вип. 15. – С. 118–121. – Бібліогр.: С. 121 (6 назв); рез. англ., укр.uk
dc.identifier.issn2663-4880-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58204-
dc.description.abstractSocial development has always been closely linked with scientific and technological progress. In the second half of the 20th century, an information leap took place, which marked the acceleration in the global scale of information exchange, as well as the global coverage of the Earth by the Internet. Information exchange also plays an essential role in coordinating all spheres of social activity. In this regard, the global approach has confirmed its need for a joint search and solution of common problems for mankind. Four stages in the history of the development of globalization are associated with handicraft, manufacturing, mechanization and automation. A closer look at each of these stages, you can see, above all, changes in the production process. The article reviews the impact of the phenomenon of globalization on the regular processes of social development. If we approach globalization from the point of view of Azerbaijan’s political interests, we can note that Azerbaijan, as one of the participants in this process, began to implement educational reforms with the goal of forming specialists who can work in new realities. Participation in a number of international projects and joining the Bologna Process shows that significant steps have been taken in this direction. At the same time, it is difficult to say that the education system in Azerbaijan began to receive positive incentives in the context of globalization. The West supplies the ready-to-use form of the education programs. Such an approach will help educate people who are hostile to their cultural, moral and spiritual values. In general, it can be concluded that the education, as a potential development factor, needs fundamental changes in the conditions of globalization. Based on this, it is necessary to make the necessary changes in the methodology and didactics of education, based on the latest information technology.uk
dc.description.abstractСоціальний розвиток завжди був тісно пов’язаний з науково-технічним прогресом. У другій половині ХХ століття відбувся інформаційний стрибок, який ознаменувався прискоренням глобальних масштабів обміну інформацією, а також глобальним охопленням Землі Інтернетом. Обмін інформацією також відіграє важливу роль у координації всіх сфер соціальної діяльності. У зв’язку з цим глобальний підхід підтвердив необхідність спільного пошуку та вирішення загальних проблем людства. Чотири етапи в історії розвитку глобалізації пов’язані з ремеслом, виробництвом, механізацією та автоматизацією. Під час детальнішого розгляду кожного з цих етапів можна побачити перш за все зміни у виробничому процесі. У статті розглянуто вплив явища глобалізації на регулярні процеси суспільного розвитку. Якщо підходити до глобалізації з точки зору політичних інтересів Азербайджану, можна зазначити, що Азербайджан як один із учасників цього процесу почав впроваджувати освітні реформи задля формування спеціалістів, здатних працювати в нових реаліях. Участь у низці міжнародних проєктів та приєднання до Болонського процесу свідчать про те, що в цьому напрямі зроблено значні кроки. Водночас важко сказати, що система освіти в Азербайджані почала отримувати позитивні стимули в умовах глобалізації. Захід забезпечує готову до використання форму навчальних програм. Такий підхід допоможе виховати людей, які вороже ставляться до своїх культурних, моральних та духовних цінностей. Загалом можна зробити висновок, що освіта як потенційний фактор розвитку потребує принципових змін в умовах глобалізації. З огляду на це необхідно внести необхідні зміни в методологію та дидактику освіти з урахуванням новітніх інформаційних технологій.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectglobalizationuk
dc.subjectsocial normsuk
dc.subjectinformation technologiesuk
dc.subjectlanguages in the conditions of globalizationuk
dc.subjectlocalizationuk
dc.subjecteducation technologiesuk
dc.subjectbilingualismuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectсоціальні нормиuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectмови в умовах глобалізаціїuk
dc.subjectлокалізаціяuk
dc.subjectосвітні технологіїuk
dc.subjectдвомовністьuk
dc.titleGlobalization as a factor in the development of language processesuk
dc.title.alternativeГлобалізація як фактор розвитку мовних процесівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 15. 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
GLOBALIZATION AS A FACTOR IN THE DEVELOPMENT.pdf347.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.