Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯковенко, Сергій Іванович-
dc.date.accessioned2024-02-02T07:21:31Z-
dc.date.available2024-02-02T07:21:31Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЯковенко, С. І. Вплив чинників глобалізації та розширення транснаціональних корпорацій на транскордонне співробітництво/ С. І. Яковенко // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка./ редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 222-225. – Бібліогр.: с. 225 (22 назви).uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58220-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1N0bUIe6tIbLVm1WceB-nIThxG9_BvJpr/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті висвітлені результати досліджень у сфері транскордонного співробітництва. Виявлено проблеми євроінтеграційних процесів і шляхи розвитку транскордонного співробітництва. Доведено вплив глобалізації та розширення транснаціональних корпорацій на процеси євроінтеграції та транскордонного співробітництва.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectєвроінтеграційний процесuk
dc.subjectтранснаціональні корпораціїuk
dc.titleВплив чинників глобалізації та розширення транснаціональних корпорацій на транскордонне співробітництвоuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Спеціальний випуск. Серія: Економіка, Випуск 23 (2007)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.